خداداد عزیزی شایعه ممنوع التصویری خود را تکذیب کرد

خداداد عزیزی شایعه ممنوع التصویری خود در صداوسیما و ساترا را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از پخش شوخی‌های خداداد عزیزی با هاشم بیک‌زاده در یک برنامه اینترنتی، شایعه شد حماسه‌ساز ملبورن تا اطلاع ثانوی از حضور در برنامه‌های تلویزیون و حتی از شرکت در برنامه‌های نمایش خانگی محروم شده است، اما خداداد عزیزی این شایعه را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:

روایتی جدید از استعفای خداداد عزیزی

خداداد عزیزی گفت: خدا را شکر مدیران صداوسیما و مدیران ساترا مثل مدیران برخی باشگاه‌ها نیستند که به حرف و نظر بعضی‌ها که دوست دارند به آنها بگویند «خان» گوش کنند.

غزال تیزپای فوتبال ایران تاکید کرد: به کوری چشم آنهایی که برای خوشایند کسی که من حاضر نیستم به او «خان» بگویم، خبر دروغ ممنوع التصویری من را پخش کردند، این شایعه صحت ندارد و شایعه سازان می‌توانند با اجازه «خان» خودشان از ساترا و صداوسیما استعلام بگیرند. من مشکلی برای فعالیت ندارم و مطمئن باشید بازهم از هر چیزی که غلط باشد، انتقاد می‌کنم.

خداداد عزیزی ادامه داد: اگر هم روزی در تلویزیون ممنوع التصویر شوم، خوشبختانه رسانه‌های آزاد در این کشور به اندازه کافی وجود دارند و حتما از تریبونشان از کسانی که دوست دارند آنها را «خان» بنامند، انتقاد می‌کنم و آن وقت مطمئن باشید خیلی شفاف‌تر حقایق را درباره برخی آقایان می‌گویم. من پاچه خوار نیستم و حتی آنهایی که فکر می‌کنند «خان» هستند هم نمی‌توانند با این ترفندها من را به سکوت وادار کنند یا شرایطی را به وجود بیاورند که خلاف عقاید و اعتقادات خودم حرفی بزنم.

وی خاطرنشان کرد: خبر دارم برخی آدم‌های این به اصطلاح «خان»‌ها دارند تلاش می‌کنند هرطور شده با شایعه سازی ذهن جامعه را نسبت به من منفی کنند، اما دست به هر کاری بزنند، من حاضر نیستم برای خوشایند کسی که دوست دارد به او «خان» بگویند، حرف ناحق بزنم. همه من را می‌شناسند، سرم هم برود، حرفی که فکر می‌کنم درست است را می‌زنم و از هرچیزی که غلط باشد انتقاد می‌کنم.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1240859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =