نشست روسای اداره‌های تغذیه وخوابگاه‌های دانشجویی برگزار می‌شود

مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: اولین نشست روسای اداره‌های تغذیه و سراهای دانشجویی دانشگاه‌ها ۸ و ۹ شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابوالفضل دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: با هدف بهبود خدمت رسانی به دانشجویان و ارتقاء زیست سالم دانشجویی، اولین نشست روسای اداره های تغذیه و سراهای دانشجویی ۸ و ۹ شهریور ماه سال جاری و با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

غذای دانشجویان با سیستم تشخیص چهره تحویل داده می‌شود

دانشور افزود: در این نشست دو روزه دو آئین نامه اسکان در سراهای دانشجویی و تغذیه دانشجویان که تدوین آنها از یکسال قبل شروع شده و پس از بحث و بررسی در جلسه‌های کارشناسی متعدد نهایی شده، مطرح می‌شود و پس از اخذ نظرات کارشناسی مدعوین تا پایان شهریور ماه به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی به مباحث تخصصی که در اولین نشست روسای اداره‌های تغذیه و اسکان دانشگاه‌ها اشاره کرده و افزود: در راستای توانمندسازی این عزیزان در زمینه شغلی، به مباحث شاخص‌های سلامت عمومی در محیط‌های دانشجویی، نحوه تعامل موثر با دانشجویان در خوابگاه‌ها و غذا خوری‌ها و تغذیه و خواب دانشجویان در طب ایرانی اسلامی پرداخته خواهد شد.

مدیر کل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری این نشست در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و آغاز به کار دولت چهاردهم می تواند نقش موثری در ایجاد رضایتمندی دانشجویان در دانشگاه ها داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =