واقعیت ماجرای درگیری مامور حراست دانشگاه آزاد تهران مرکزی با مراجعه‌کننده چه بود؟

ایسکانیوز در این گزارش به حقیقت ماجرای درگیری مامور حراست دانشگاه آزاد تهران مرکزی با یک مراجعه‌کننده پرداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اخیرا انتشار فیلم درگیری یکی از ماموران حفاظت فیزیکی دانشگاه تهران مرکز با یک مراجعه‌کننده مقابل یکی از درب‌های مجتمع شهید سلیمانی با واکنش‌هایی مواجه شده است.

پیگیری‌های ایسکانیوز نشان می‌دهد که در تاریخ 03/06/ 1403 حوالی ساعت 12:30 خانمی با مراجعه به درب جنوبی واحد تهران مرکز (مجتمع شهید سلیمانی) اظهار می‌کند که از دانشجویان واحد است و برای کار اداری قصد ورود به دانشگاه را دارد.

پرسنل حفاظت فیزیکی قسمت بانوان براساس روال کاری و وظیفه خود، مشخصات دانشجویی خانم مراجعه‌کننده را می‌خواهند که او از آن امنتاع و با ماموران شروع به مشاجره و فحاشی می‌کند.

فرد همراه این خانم (آقایی که عنوان شده فرزند او بوده است) به درب ورودی قسمت آقایان مراجعه کرده و با الفاظ رکیک و توهین و تهدید با پرسنل حفاظت فیزیکی درگیر می‌شود.

مرد همراه از محوطه بیرونی پارکینگ جنوبی با صدای بلند و الفاظ زننده و رکیک به پرسنل حفاظت فیزیکی و مسئول شیفت مربوطه توهین می‌کند که در این میان در جریان فحاشی مراجعه کننده یکی از پرسنل حفاظت فیزیکی به سمت خودروی فرد مذکور رفته و با لگد ضربه ای به خودروی او وارد می‌کند.

براساس اطلاع ایسکانیوز، پس از بررسی‌های انجام شده مامور حراست مورد اشاره به دلیل عدم توانایی در کنترل خویش تا بررسی وبرخورد عادلانه، به محل خدمت دیگری منتقل شده است.


گفتنی است، موارد فوق در فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های دانشگاه موجود است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =