بیش از ۱۳ میلیون نفر در اتحادیه اروپا شغل ندارند

اداره آمار اتحادیه اروپا موسوم به "یورواستات" روز جمعه (۳۰ اوت) آخرین داده‌های خود را در مورد تعداد افراد بیکار در سراسر این اتحادیه و منطقه یورو در ماه ژوئیه ۲۰۲۴ منتشر کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، اداره آمار اتحادیه اروپا موسوم به "یورواستات" روز جمعه (۳۰ اوت) آخرین داده‌های خود را در مورد تعداد افراد بیکار در سراسر این اتحادیه و منطقه یورو در ماه ژوئیه ۲۰۲۴ منتشر کرد.

طبق داده‌های منتشر شده توسط این اداره، در ژوئیه ۲۰۲۴ حدود ۱۳ میلیون و ۱۰۸ هزار نفر در اتحادیه اروپا فاقد شغل هستند که از این تعداد ۱۰ میلیون و ۹۹۰ هزار نفر در منطقه یورو ساکن هستند.

البته آمار بیکاری در مقایسه با ژوئن امسال اندکی بهبود یافته به طوری که در اتحادیه اروپا ۸۲۰۰۰ نفر و در منطقه یورو ۱۱۴۰۰۰ نفر کاهش نشان می‌دهد. در مقایسه با ژوئیه ۲۰۲۳ نیز بیکاری در اتحادیه اروپا ۷۲۰۰۰ نفر و در منطقه یورو ۱۹۰۰۰۰ نفر کاهش یافت.

یورواستات در تجزیه و تحلیل بیشتر، افزایش اندک نرخ بیکاری جوانان را در این اتحادیه تشریح کرد.

در ژوئیه ۲۰۲۴، ۲٫۸۱۸ میلیون جوان (زیر ۲۵ سال) در اتحادیه اروپا بیکار بودند که ۲٫۲۶۳ میلیون نفر از آنها در منطقه یورو ساکن بودند.

در مقایسه با ژوئیه ۲۰۲۳، بیکاری جوانان در اتحادیه اروپا به میزان ۸۰۰۰ نفر افزایش یافته، در حالی که در منطقه یورو ۶۶۰۰۰ نفر کاهش یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =