قاچاق نافرجام سوخت در بوئین‌ زهرا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت ۱۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریالی قاچاقچی فرآورده‌های نفتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ علیرضا حسن‌پور با اشاره به قاچاق سوخت در استان قزوین، اظهار کرد: پرونده حمل ۲۳ هزار و ۴۶۰ لیتر نفت و گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش پنج میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین‌زهرا رسیدگی شد.

بنابر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی مستندات پرونده و احراز اتهام انتسابی، متخلف را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف‌شده محکوم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین پنج میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت فروخته‌ شده به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی در ادامه تصرح کرد: در یک سال و نیم گذشته پرونده هشت محموله سوختی با ۲۰۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین‌زهرا رسیدگی و متخلفان مجازات شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را در سامانه ارتباطی www.tazirat۱۳۵.ir ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه کنند.

خبرنگار: نیلوفر معصومی

انتهای خبر/

کد خبر: 1241515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =