قدرت‌نمایی تانک چینی در خیابان‌های روسیه + عکس

یک خودروی زرهی چینی مدل Dongfeng EQ۲۰۹۱XFB در خیابان‌های مسکو دیده شده است. این خودرو با رنگ مشکی و لوگوی متروی مسکو، نشان می‌دهد که روسیه در حال خرید تجهیزات نظامی از چین است!

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز؛ خودروی زرهی دانگ فنگ معمولا با یک برجک سنگین مجهز به مسلسل سنگین عرضه می‌شود. قیمت این خودرو از ۱۳۰ هزار دلار شروع می‌شود، اما با اضافه کردن امکانات مختلف، قیمت آن می‌تواند به دو برابر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید؛

دست انداز جدید وزارت صمت در مسیر خودروسازی

مقامات روسی، خودروی زرهی چینی را به عنوان تجهیزات ویژه غیرنظامی در متروی مسکو ثبت کرده‌اند. این اقدام نشان می‌دهد که روسیه در حال تقویت امنیت زیرساخت‌های حیاتی خود است.

در ماه‌های اخیر، متروی مسکو چهار خودروی زرهی جدید دریافت کرده است. این خودروها از مدل‌های مختلفی برخوردار هستند و نشان‌دهنده تنوع تجهیزات نظامی مورد استفاده روسیه است.

اولین مورد RIDA Buran بود. سپس Z-STS Akhmat و Patrol را دریافت کردند. و اکنون Dongfeng چینی به آن‌ها اضافه شده است.

قدرتنمایی تانک چینی در خیابان‌های روسیه + عکس

شرکت خودروسازی دانگ فنگ، برای تولید این خودروی زرهی، از پلتفرم SUV Warrior MS۶۰۰ استفاده کرده است. این دو خودرو دارای اندازه و مشخصات فنی مشابهی هستند.

دانگ فنگ EQ۲۰۹۱XFB، قابلیت عبور از موانع مختلف را دارد و می‌تواند در شرایط سخت و ناهموار نیز به حرکت خود ادامه دهد. این خودرو می‌تواند از آب‌های به عمق ۱.۲ متر عبور کند و فاصله زمین تا بدنه آن ۳۰۵ میلی‌متر است.

این خودروی زرهی می‌تواند تا ۱۰ نفر را حمل کند که برای ماموریت‌های مختلف بسیار مناسب است.

منبع: گجت نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1241815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =