مقام سابق پنتاگون: آمریکا اجساد فرازمینی‌ها را پنهان کرده است

یک جاسوس ارشد سابق پنتاگون ادعا می‌کند که آمریکا بیگانگان فضایی را پیدا کرده و اجساد آنها را پنهان کرده است.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری ایسکانیوز؛ «لوئیس الیزوندو»، مقام ارشد سابق بخش ضداطلاعات آمریکا و محقق سابق بخش مطالعات روی یوفوهای پنتاگون است و ادعا می‌کند که دولت آمریکا یکی از 2 وسیله نقلیه بیگانگان را در «حادثه رازول» در سال 1974 راپیدا کرده است.

حادثه رازول، به ماجرای مربوط به رویت یک شیء ناشناس پرنده اشاره دارد که در شهر رازول در ایالت نیومکزیکو اتفاق افتاد. روز بعد از وقوع این حادثه، برای اولین و آخرین بار در تاریخ آمریکا در روزنامه‌ها خبر پیدا شدن یک بشقاب پرنده منتشر شد و این خبر در تمام کشور پیچید. ولی در کمال ناباوری، فردای همان روز، نیروی هوایی آمریکا در اطلاعیه‌ای اعلام می‌کند که اشتباه شده و شیء مورد نظر، یک بالون هواشناسی بوده است.

الیزوندو پس از استعفا از سمتش در وزارت دفاع آمریکا در اواخر سال 2017، به انتشار سه مورد از مشهورترین ویدئوهای یوفو در تاریخ کمک کرد و کتابی هم در این زمینه نوشت.

این کتاب، در میان بسیاری از افشاگری‌های باورنکردنی خود، حاوی جزئیاتی در مورد نقشه‌ای در سال 2016 است که الیزوندو و همکاران نظامی‌اش برای شکار یک بشقاب پرنده در اقیانوس طرح‌ریزی کردند. خودش می‌گوید: آمریکا در کشف و ضبط اشیاء و خودروهایی با منشاء ناشناخته که نه از کشور ما بودند و نه از کشورهای خارجی دیگر، مشارکت داشت.

او با صراحت می‌گوید که ما در این عالم هستی تنها نیستیم و این یک واقعیت ساده است. دولت آمریکا چند دهه است که از این واقعیت آگاه است.

الیزوندو برای اولین بار در اواخر سال 2017 در صفحات نیویورک تایمز به شهرت ملی دست یافت؛ زمانی که سوءمدیریت گسترده ارتش و جامعه اطلاعاتی آمریکا و پنهان کاری بیش از حد آن را در مورد موضوع یوفوها فاش کرد.

استعفای او از کارش و نقش غیرشفافش در مجموعه تلویزیونی شکار بشقاب پرنده پنتاگون -که برای حامیان سنا تحت عنوان برنامه شناسایی تهدیدات هوافضای پیشرفته شناخته می‌شود- باعث شهرت بیشتر او و حتی ایفای نقش اصلی در یک سریال مستند در کانال «هیستوری» شد.

در آوریل 2020، پنتاگون رسماً سه ویدئو منتشر کرد که الیزوندو در سال 2017 به افشای آنها کمک کرده بود در هر سه ویدئو توسط خلبانان جنگنده نیروی دریایی آمریکا گرفته شده بود که طبق گزارش‌ها شاهد «پدیده‌های هوایی غیرقابل توضیح» بودند. البته اکنون این گروه اطلاعات فنی بیشتری در مورد بشقاب پرنده‌ها دارند.

همانطور که الیزوندو به CNN گفت، این ویدئوها وسایل نقلیه‌ای را به تصویر می‌کشند که هیچ سطح پروازی آشکاری ندارند، هیچ چیزی شبیه به پیشران یا موتور ندارند و گویا نیروی جاذبه زمین روی آنها هیچ تاثیری ندارد.

البته مقامات پنتاگون در بیانیه‌ای وجود هر گونه شواهد معتبر از فعالیت فرازمینی را رد کردند.

بیشتر بخوانید:

جواب ناسا به اجساد آدم فضایی‌هایی که مکزیک رو کرد / گزارش مفصل ناسا از فرازمینی‌ها

سو گوگ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که لوئیس الیزوندو هیچ مسئولیتی در طرح شناسایی تهدیدات هوافضای پیشرفته در زمانی که به دفتر معاونت اطلاعات و امنیت وزارت دفاع منصوب شده بود، نداشت.

در همین راستا الیزوندو در ماه مه 2021 شکایتی 64 صفحه‌ای را به دفتر بازرس کل وزارت دفاع تسلیم کرد و مقامات بلندپایه نظامی را متهم کرد که با تهدید مجوزهای امنیتی او، سعی در ساکت کردنش داشتند.

الیزوندو گفت که سال‌هاست فعالیت‌های مخرب، اطلاعات نادرست هماهنگ شده، سوء‌رفتار حرفه‌ای، انتقام‌جویانه و تهدیدهای صریح برخی از مقامات ارشد پنتاگون را تحمل کرده است.

او و وکلای او گفتند که این اقدامات یک تلاش هماهنگ برای مخفی کردن حقیقت از مردم آمریکاست؛ در حالی که شهرت الیزوندو به عنوان یک افسر اطلاعاتی سابق در پنتاگون را زیر سوال می‌برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =