دنیامالی: پاداش مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی یکسان‌سازی شده است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک، یکسان‌سازی شده است، گفت: ورزش برای معلولان و نابینایان و کم‌بینایان مثل زندگی است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان که پنجشنبه شب راهی پاریس شد تا نظاره‌گر تلاش نمایندگان ایران در این رویداد بوده و دیدارهایی نیز با مسئولان ورزشی کشورهای مختلف داشته باشد، در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: عملکرد ورزشکاران پارالمپیکی ما، همیشه خوب و مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید:

توضیحات وزیر ورزش درباره استخدام قهرمانان پاراالمپیک

وی افزود: معتقدم باید بیشتر در رشته‌های پارالمپیکی کار کنیم و فضا و شرایط بهتری را برای این قشر از جامعه مهیا سازیم. در ادوار گذشته، بیش از ۵۵ درصد مدال‌های ما در بازی‌های پارالمپیک در رشته پارادوومیدانی کسب می‌شد و بر این اساس ورزشکاران این رشته نیازمند شرایط مناسب‌تری هستند تا در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

دنیامالی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پاداش ورزشکاران پارالمپیکی، توضیح داد: پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک، یکسان‌سازی شده است. البته در آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم تا شرایط بهتری را برای این قشر از جامعه فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: ورزش برای معلولان و نابینایان و کم‌بینایان مثل زندگی است و باید برای هر کدام از این رشته‌ها برنامه جامعی داشته باشیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1242093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =