طوفان الاقصی| بمباران چادرهای پناهندگان فلسطینی در جنوب غزه

بمباران چادرهای پناهندگان فلسطینی در جنوب غزه و شهید و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر در این حمله از مهمترین تحولات روز ۳۴۰ جنگ علیه غزه و طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز سه شنبه در روز ۳۴۰ طوفان الاقصی و جنگ علیه نوار غزه، چادرها و اردوگاه آوارگان فلسطینیان در منطقه المواصی شهر خان‌یونس (جنوب غزه) بمباران کردند که در اثر آن، تاکنون ده ها شهید و بیش از ۶۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| تداوم حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به رفح

سازمان دفاع مدنی در غزه در این ارتباط اعلام کرده است که تاکنون پیکر ۴۰ شهید و ۶۰ مجروح در جنایت منطقه المواصی در خان‌یونس از زیر آوار خارج شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد از این جنایت همانند روال قبلی خود و با وقاحت تمام، در توجیه این جنایت سابقه‌دار خود مدعی شده است که در حمله هوایی مرکز فرماندهی و کنترل حماس در خان یونس را هدف قرار داده است.

مهمترین تحولات روز ۳۴۰ طوفان الاقصی را دنبال کنید:

بمباران چادرهای اوارگان فلسطینی در خان‌یونس

صهیونیست‌ها بامداد امروز در حمله هوایی به چادرهای پناهندگان فلسطینی در منطقه «المواصی» در خان یونس واقع در جنوب غزه جنایت جدیدی را رقم زدند که تاکنون ۴۰ نفر شهید و ۶۰ نفر زخمی شدند.

۴۰ شهید در بمباران المواصی

سازمان دفاع مدنی (غیرنظامی) غزه صبح امروز اعلام کرد: تاکنون پیکر ۴۰ شهید و ۶۰ مجروح در جنایت منطقه المواصی در خان‌یونس از زیر آوار خارج شده است.

این سازمان همچنین اعلام کرد که اسرائیل تجمع حداقل ۲۰ چادر در یک منطقه پرجمعیت را هدف قرار داده و حملات اسرائیل به چادرهای آوارگان در المواصی خان یونس ۳ حفره بزرگ ایجاد کرده است.


توجیه رژیم اسرائیل برای کشتار غیرنظامیان در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد از این جنایت همانند روال قبلی خود مدعی شد که در حمله هوایی مرکز فرماندهی و کنترل حماس در خان یونس را هدف قرار داده است.

ارتش اسرائیل با وقاحت تمام مدعی شد که اقدامات متعددی را برای کاهش احتمال تلفات غیرنظامیان در حمله به خان یونس اتخاذ کرده است. ارتش اسرائیل این گونه توجیه کرده است که در حمله به خان یونس از سلاح‌های دقیق و نقطه زن و نظارت هوایی و گزارش های اطلاعاتی بیشتری استفاده کرده است.

رژیم اسرائیل پیش از این نیز چادرهای پناهندگان فلسطینی در نوار غزه را در چند منطقه از جمله المواصی هدف قرار داده بود و جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان مسبوق به سابقه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =