دستگیری ۱۰۰ کارچاق‌کن و مدعی نفوذ در گلستان

رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در گلستان گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ کارچاق‌کن و مدعی نفوذ در استان دستگیر شدند که پرونده آن‌ها منتهی به محکومیت شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی رزاقی‌نژاد رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در گلستان در مراسم معرفی جانشین حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان با بیان اینکه "از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۰۰ کارچاق‌کن و مدعی نفوذ در استان دستگیر شدند که پرونده آن‌ها منتهی به محکومیت شد."، اظهار کرد: با حضور به‌موقع کارکنان حفاظت و اطلاعات استان از از دست رفتن حداقل بیش از ۱۰ میلیارد تومان پول مردم توسط این کارچاق‌کن‌ها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری عاملان تیراندازی و قتل در نزاع دسته‌جمعی تاکستان

وی افزود: با حمایت‌های رئیس‌کل دادگستری گلستان، شاهد توسعه زیرساخت‌های حفاظت و افزایش نیروی انسانی هستیم که سبب بهبود عملکرد و اقدامات حفاظتی ما در استان شده است.

حیدر آسیابی رئیس‌کل دادگستری گلستان با بیان اینکه اقدامات خوبی در ضربه زدن به کارچاق‌کن‌ها و افراد مدعی نفوذ در استان صورت گرفته است، ابراز کرد: مبارزه با مدعیان نفوذ در دادگستری‌ها و برخورد با مرتبطین متخلف از اولویت‌های قوه قضائیه است.

وی افزود: در گلستان درباره تأمین نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز حفاظت و اطلاعات دادگستری اقدامات خوبی در سه سال گذشته انجام شد که نتیجه آن حضور پُررنگ نمایندگان حفاظت و اطلاعات در همه حوزه‌های قضائی است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با اشاره به تکریم و تشویق سوت‌زنی در دادگستری استان گفت: همه مدیران و نمایندگان اداری و قضائی حفاظت و اطلاعات باید در حوزه‌های قضائی در دسترس مردم باشند تا افراد بتوانند در صورت مواجهه با فساد در بیرون و درون مجموعه، به‌راحتی گزارش خود را ارائه دهند. هدف حفاظت و اطلاعات درباره سرمایه انسانی، رویکرد صیانتی است.

در ادامه مراسم امروز حسین‌علی ایزد به‌عنوان جانشین حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در استان گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =