کانون پیشرفت بانوان دانشگاه آزاد تشکیل می‌شود

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده گفت: با تدبیر و پیشنهاد دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درصدد تشکیل یک کانون و کارگروهی هستیم که یک سیستم نظام‌مند و شایسته سالار برای رشد و پیشرفت بانوان در دانشگاه تدوین شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در جلسه روسای اتحادیه شرق و جنوب کشور اظهار کرد: اولویت زن مهم است همانطور که حضرت امام خمینی «ره» فرمودند: «صلاح و فساد یک کشور، در دست زنان آن جامعه است». اگر قرار است نگاه ویژه به دختران دانشجو شود، این کار را باید امور زنان و خانواده انجام دهد.

وی ادامه داد: با تدبیر و پیشنهاد دکتر طهرانچی درصدد تشکیل یک کانون و کارگروهی هستیم که یک سیستم نظام‌مند و شایسته سالار برای رشد و پیشرفت بانوان در دانشگاه آزاد تدوین شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم اگر قرار است اتفاقی در دانشگاه بیافتد، بانوان یک بخش مهمی هستند و این به ما انگیزه می‌دهد که برنامه‌ریزی، تلاش و سیاست گذاری کنیم.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در جلسه اساتید و همکاران شهرستان بیرجند، پیرامون هویت‌یابی دختران هم گفت: هم دختران و هم بانوان چالش‌هایی دارند که باید با همکاری هم و دست در دست هم این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =