مسئولان ایذه برای حقوق معوقه پاکبانان چاره‌ای بیاندیشند

امام جمعه ایذه خواستار رسیدگی فوری مسئولان شهرستان و شهرداری ایذه به حقوق عقب افتاده پاکبانان و کارگران این نهاد شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، حجت‌الاسلام سید میثم موسوی امام جمعه شهرستان ایذه در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مشکل معوقه حقوق کارگران و پاکبانان شهرداری این شهر اظهار کرد: مسئولان شهرستان باید بنشینند و چاره‌ای در خصوص حقوق و مزایای عقب افتاده کارگران و پاکبانان شهرداری کنند که با این حقوق کم و با این وضعیت اقتصادی و معیشتی حقوق آنها نیز عقب افتاده و دردناک است و آنها باید از این بلاتکلیفی خارج شوند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات معلمان حق‌التدریس، نهضتی و پیش دبستانی افزود: این معلمان سال‌هاست که در انتظار استخدام بوده و به شغل معلمی مشغول هستند. علاوه بر اینکه حقوقی در این رابطه دریافت نمی‌کنند، حتی بیمه را از جیب خودشان پرداخت می‌کنند و ما از مسئولان کشوری و استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا با پیگیری این مشکلات فکری به حال آنها کنند و در اولویت‌های استخدامی قرار بگیرند.

امام جمعه ایذه در ادامه با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران این شهرستان در پارالمپیک پاریس و همچنین مدال‌های ایمان محمدی و علی احمدی وفا در مسابقات جهانی کشتی فرنگی بیان کرد: کسب این مدال‌ها و افتخارآفرینی توسط ورزشکاران ایذه‌ای را تبریک می‌گوییم و از حرکت خانم الهام صالحی در تقدیم مدال پارالمپیکی خود به شهید رئیسی تقدیر می‌کنیم. این مدال برای شهرستان یک افتخار است و تقدیم مدال به شهید رئیسی صدها افتخار برای شهرستان ایذه در پی دارد.

موسوی با بیان اینکه باید یک تقدیر ویژه از صادق بیت‌سیاح ورزشکار پارالمپیکی خوزستان نیز داشته باشیم گفت: حرکت این ورزشکار خوزستانی با نشان دادن پرچم یا ام البنین در پی قهرمانی خود در پارالمپیک نه تنها به مدال قهرمانی رسید بلکه به پهلوانی پارالمپیک هم رسید و وی اگرچه از رسیدن به مدال طلای پارالمپیک محروم شد ولی تا ابد پهلوان پارالمپیک باقی خواهد ماند.

وی عنوان کرد: همان دست آلوده‌ای که سال‌ها اقدام به تحریم ناجوانمردانه کشور ما کرده است و پرچم یا ام‌البنین را از این ورزشکار گرفت، این همان دست استکباری است که امروز آغشته به خون کودکان غزه و فلسطینی است.

خبرنگار: سیده ریحانه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =