وزش باد شدید و بارش باران در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق در تهران تا دوشنبه (۲۶ شهریور) خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران طی سه روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر امروز تا دوشنبه (۲۴ تا ۲۶ شهریور) آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در سطح استان به‌ویژه در نیمه شمالی مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران/ رگبار و رعد و برق در تهران و ۵ استان

همچنین با تقویت رطوبت و ناپایداری در دامنه‌ها و ارتفاعات به‌ویژه در شمال شرق استان طی عصر شنبه تا یکشنبه شب در بعضی ساعت‌ها رگبار متوسط تا شدید باران و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ و رخداد صاعقه آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب پیش‌بینی می‌شود.

در بخش‌های غربی و جنوبی استان در بعضی ساعت‌های عصر و شب وزش باد شدید و خیزش گردوخاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار پیش‌بینی می‌شود که کاهش دید و کاهش محسوس کیفیت هوا را در پی دارد.

از شنبه تا دوشنبه کاهش نسبی دما و از سه‌شنبه (۲۷ شهریور) افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است. روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) آسمان صاف تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی غربی و جنوبی گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۵ شهریورماه) نیمه ابری و افزایش باد، در بعضی ساعت‌ها ابری و وزش باد شدید، گاهی رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۲۶ شهریورماه) نیمه‌ابری، از بعد از ظهر افزایش باد و کاهش ابر با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =