راننده شیطان‌صفت، از زن جوان رودست خورد

زنی جوان برای فرار از دست راننده‌ای که قصد آزار و اذیت او را داشت، خودش را به مردن زد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ صبح شنبه زنی جوان از خانه‌اش واقع در غرب پایتخت، خارج شد تا به محل کارش برود. او در خیابان سوار ماشینی شد که راننده‌اش وانمود می‌کرد مسافرکش است، اما در بین راه تغییر مسیر داد و وارد خیابانی خلوت شد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای قتل عام خانوادگی توسط داماد عصبانی

زن جوان از راننده خواست توقف کند، اما او چاقویی از داشبورد بیرون آورد و زن را تهدید به مرگ کرد. با این حال، زن جوان به جدال با راننده پرداخت و با لگد به درکوبید و آن را باز کرد.

زن مسافر خودش را به بیرون از ماشین پرتاب کرد، اما وقتی راننده توقف کرد و دوباره به سراغ وی رفت، زن جوان خود را به مردن زد و برای چند ثانیه نفسش را حبس کرد. راننده به گمان اینکه، سر زن جوان با زمین برخورد کرده و او جان باخته، ترسید و فورا پشت فرمان ماشین نشست تا فرار کند. در همان لحظه زن جوان با زیرکی موبایلش را از جیبش بیرون آورد و از پلاک ماشین راننده تبهکار عکس گرفت. همین عکس باعث شد تا ماموران به دستور دادیار شعبه یکم دادسرای جنایی تهران به سرنخ‌هایی از راننده شیطان صفت برسند.

او گفت که ماشین را به‌صورت امانت در اختیار برادرش قرار داده است. وی ادامه داد: برادرم اعتیاد شدیدی به مشروبات الکلی دارد. حتی به اتهام خرید و فروش مشروب هم تحت تعقیب است. وی روز حادثه ماشینم را امانت گرفت به بهانه اینکه می‌خواهد مادرم را به دکتر ببرد، اما حالا متوجه شدم که فریبم داده است.

او گفت: برادرم شبانه ماشین را تحویلم داد و رفت.

متهم این پرونده فراری شده و تحقیقات تیم پلیسی به‌صورت گسترده برای شناسایی مخفیگاه وی و دستگیری‌اش ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =