سکوی برتر المپیاد هنر به هنرجویان بجنورد رسید 

همزمان با آیین پایانی نخستین المپیاد ملی هنر، هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای بجنورد در میان ۳ گروه برتر قرار گرفتند و خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، دکتر تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از درخشش ۲ تیم هنری هنرستان هنرهای زیبای بجنورد در نخستین المپیاد ملی هنر خبر داد و گفت: از میان ۷۰۰ تیم شرکت کننده در این رویداد، ۱۰ تیم هنری به مرحله نهایی راه یافتند که در نهایت ۲ تیم هنری گرافیک و تئاتر هنرستان هنرهای زیبای بجنورد در زمره ۳ گروه برتر قرار گرفتند و تقدیر شدند.

صادقی ادامه داد: در رشته گرافیک «حنانه یزدانی»، «مهشید قزلی» و «ساغر بطالبلو» و در رشته تئاتر نیز اثر نمایشی «رسیدن» به کارگردانی «پریا اسفیدانی» و با هنرنمایی «هلیا یزدانی»، «المیرا یزدانی» و «ستایش درودگران» موفق شدند تا دراین رویداد هنری ملی افتخارآفرین باشند.

وی اضافه کرد: گروه نمایش زیر نظر محمدشاکری، نسرین اسلامی و هیوا ربانی و گروه گرافیک با هدایت عطیه ضیغمی و صفورا منبری مقدم به خلق اثر پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: این رویداد ملی از بیست و هفتم ماه جاری با حضور تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی برگزار شد و با معرفی برترین‌ها در مجموعه فرهنگی نشاط ولیعصر به کار خود پایان داد.

سکوی برتر المپیاد هنر به هنرجویان بجنورد رسید 

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1243397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =