ارتقاء سطح کیفی آموزش دانشجویان با اجرای برنامه‌های متنوع

دکتر محسن تاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر با حضور در جشن میلاد رسول اکرم(ص) گفت: مقرر شده تا با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، عقیدتی و غیره در کنار آموزش علمی، موجب افزایش سطح دانایی دانشجویان باشیم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، محسن تاری، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر شامگاه جمعه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳ در مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدفضل‌الله حسینی، امام جمعه شهرستان نوشهر، حجت‌الاسلام شمس، مشاور و مدیر دفتر امام جمعه، حجت‌الاسلام مهدوی راد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت، حجت‌الاسلام شمس، معاونت اداره اوقاف نوشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی در نوشهر برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک ایام از برنامه‌های دانشگاه آزاد تحت مدیریت خود سخن گفت.

محسن تاری، ضمن گرامیداشت هفته وقف و آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با میلاد رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) را به فال نیک خواند و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، محل مناسبی برای آموزش علمی و فرهنگی جوانان این مرز و بوم است.

تاری در ادامه به لزوم توجه مسئولان شهرستانی به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر، اشاره و اظهار کرد: دانشگاه آزاد نوشهر، توانایی ورود به مشکلات و معضلات شهرستان را دارد و می‌تواند با انجام پژوهش‌های علمی و ارائه راه‌کارهای مناسب در افزایش رشد پیشرفت شهرستان تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد نوشهر با قرارگیری در مکانی خاص، دارای محیطی آرام برای تعلیم و تربیت است و فارغ‌التحصیلان جدید و قدیم می‌توانند از این امکانات موجود در شهرستان، بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه آزاد نوشهر به بیان برخی از برنامه‌های در دست اجرای این واحد دانشگاهی پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد نوشهر ضمن آموزش دروس مربوط به رشته‌های مختلف دانشگاهی، برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، عقیدتی و غیره را برای دانشجویان تدارک دیده تا سطح کیفی دانایی آنان نیز ارتقا یابد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای خبر/

کد خبر: 1243734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =