طوفان الاقصی| محکومیت حمله اسرائیل به مناطق مسکونی لبنان

محکومیت حمله اسرائیل به مناطق مسکونی لبنان، حملات پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی، حملات گسترده رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، اعتراف جوزپ بورل به ناتوانی کشورها در مهار نتانیاهو از مهمترین رویدادهای ۳۵۸ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، با وجود گسترش حملات رژیم اشغالگر اسرائیل به لبنان، بمباران و کشتار مردم غزه نیز ادامه دارد، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که خواستار تنوع سازی تلاش‌های دیپلماتیک به دور از آمریکا است که تلاش کرده مانع دستیابی به آتش بس در غزه شود.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی/ چند ساختمان در جنوب غزه تخریب شدند

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز با صدور چهار بیانیه اعلام کرد که یک هدف حیاتی و مهم را در جولان اشغالی با پهپاد هدف قرار داده است.

منابع خبری گزارش دادند که امشب بیش از ۳۰ حمله توسط صهیونیست‌ها به ضاحیه در جنوب بیروت انجام شده و این حملات همچنان هم ادامه دارد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهارات وقیحانه‌ای گفت همچنان به ضربات خود به لبنان ادامه خواهد داد.

شهرک کابری هدف حملات موشکی حزب الله قرار گرفت

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین «کابری» با تعدادی موشک از نوع «فادی ۱ » هدف قرار داده است.

حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در البقاع لبنان

منابع خبری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک‌های «تمنین»، «طاریا» و«مشغرة» در البقاع واقع در شرق لبنان خبر دادند.

حرکت گسترده مردم از ضاحیه بیروت به مکانهای امن

تصاویر مخابره شده از ضاحیه بیروت بعد از حملات گسترده و وحشیانه رژیم اسرائیل نشان می‌دهد که مردم غیرنظامی برای در امان ماندن از این حملات، به هر طریقی و با هر وسیله‌ای تلاش دارند از ضاحیه فاصله بگیرند.

یک پمپ بنزین در ضاحیه هدف حملات صهیونیست ها قرار گرفت

خبرنگار المیادین از هدف قرار گرفتن پمپ بنزین در منطقه «الکوکودی» در ضاحیه و متعاقب آن وقوع آتش سوزی در آن خبر داد.

پروازها به فرودگاه بیروت ادامه دارد

منابع خبری لبنان گزارش دادند با وجود حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت، پروازهای هوایی به فرودگاه بین المللی بیروت ادامه دارد.

حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی

مقاومت اسلامی عراق در چهارمین بیانیه بامدادی خود از هدف قرار دادن یک هدف حیاتی و مهم در جولان اشغالی با پهپاد خبر داد.

حمله دوم رژیم اسرائیل به نزدیکی فرودگاه بین المللی بیروت

وب سایت خبری العهد لبنان ( نزدیک به مقاومت) از حمله هوایی دوم رژیم اسرائیل به منطقه نزدیک به فرودگاه بیروت خبر داد.

بنا به گفته منابع خبری، رژیم اسرائیل منطقه الشویفات را شدیدا هدف حمله هوایی قرار داده است.

سومین حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی حیاتی در شمال فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی عراق در سومین بیانیه بامدادی خود از حمله پهپادی به هدفی حیاتی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

اعتراف بورل: متاسفیم که هیچ قدرتی قادر به مهار نتانیاهو نیست

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: «تاسف می خوریم که هیچ قدرتی که قادر به مهار نتانیاهو باشد، وجود ندارد. آنچه انجام می دهیم، اعمال تمام فشارهای دیپلماتیک برای برقراری آتش بس است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «خواستار تنوع سازی تلاشهای دیپلماتیک به دور از آمریکا هستیم که تلاش کرده است مانع دستیابی به آتش بس در غزه شود.»

مشارکت جنگنده‌ها و ناوهای جنگی رژیم صهیونیستی در حمله به ضاحیه

خبرنگار المیادین در بیروت گزارش داد که تجاوز اسرائیل به ضاحیه در جنوب بیروت از طریق جنگنده و ناوهای جنگی صورت می گیرد. منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه خبر دادند.

چندین مناطق در البقاع در شرق لبنان نیز هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

مقام لبنانی: توقف فعالیت فرودگاه حریری صحت ندارد

فادی حسن، مدیر فرودگاه رفیق حریری بیروت ادعاهای رسانه های صهیونیستی در مورد توقف فعالیت این فرودگاه و خاموش کردن چراغ های باند این فرودگاه را تکذیب کرد.

حمایت مردم بحرین از مقاومت لبنان و سید حسن نصرالله

مردم بحرین با برافراشتن تصاویر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جنایت روز گذشته صهیونیست ها در ضاحیه بیروت را محکوم کردند.

مناطقی که در ضاحیه هدف رژیم صهیونیستی قرار گرفت

منابع خبری لبنان گزارش دادند که جنگنده‌های صهیونیستی طی ساعت‌های پایانی جمعه و بامداد شنبه مناطق برج البراجنة، اللیلکی، تحویطة الغدیر و المریجة در ضاحیه در جنوب بیروت را هدف قرار دادند.

یک باب منزل مسکونی در منطقه الجاموس در ضاحیه نیز هدف حملات هوایی جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفت. منابع خبری لحظاتی پیش از آغاز دور جدید تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت خبر دادند.

گزارش‌ها حاکی است که ضاحیه بامداد امروز بیش از ۳۰ بار هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

خسارت گسترده به منازل و اموال عمومی در حمله صهیونیست‌ها به ضاحیه

منابع خبری در لبنان گزارش دادند که در حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت خسارت زیادی به منازل مسکونی و اموال عمومی شهروندان لبنانی وارد شده است.

درخواست آمریکا از اتباع خود برای ترک لبنان

وزارت خارجه آمریکا از شهروندان خود خواست به لبنان سفر نکنند و از کسانی که در لبنان بسر می برند نیز خواست خاک این کشور را ترک کنند.

حمله پهپادی مقاومت عراق به شمال فلسطین اشغالی

هدف نظامی در شمال فلسطین اشغالی هدف دومین حمله پهپادی مقاومت عراق قرار گرفت. مقاومت اسلامی عراق در بیانیه دوم بامدادی خود از حمله پهپادی به یک هدف نظامی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

یورش نظامیان صهیونیست به جنین و طولکرم در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه به شهرک جبع در جنوب جنین و طولکرم در کرانه باختری یورش بردند.

استقرار اهالی ضاحیه در خیابان‌ها و معابر بیروت

اهالی ضاحیه پس از صدور دستور تخلیه برخی مناطق از سوی نیروهای دفاع مدنی لبنان شب را در خیابان ها و معابر بیروت سپری کردند.

صهیونیست‌ها دامنه حملات به جنوب لبنان را گسترش دادند

منابع لبنانی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات خود را به مناطق مختلف در جنوب این کشور گسترش می‌دهند. خبرنگار المنار لبنان ارگان رسمی حزب الله لبنان نیز از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق طاریا و النبی شیت و جنتا در البقاع لبنان خبر داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین به چندین مناطق در شهر صور در جنوب لبنان هم حمله کردند.

نبرد شدید جوانان کرانه باختری در اردوگاه جبالیا با نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه به نابلس در کرنه باختری حمله کردند. در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، جوانان مبارز به مقابله با متجاوزان پرداخته و از بمبهای دست ساز علیه آنها استفاده کردند.

دفاع نتانیاهو از تداوم جنایت صهیونیست‌ها

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توجیه جنایت فجیع این رژیم در فلسطین و لبنان گفت: ما متعهد به حفظ بقای اسرائیل هستیم.

تداوم حملات سنگین صهیونیست‌ها به ضاحیه

حملات شدید رژیم صهیونیستی همچنان به ضاحیه ادامه دارد و برخی از رسانه ها از بیش از ۲۰ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر می دهند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که این حملات به ساختمان هایی در مناطق الکفاءات، الشویفات، الحدث و اللیلکی در ضاحیه متمرکز است.

تجاوز صهیونیستها به بقاع در شرق لبنان

منابع خبری لبنان از حملات جدید صهیونیست‌ها به تعدادی از شهرک‌ها در بعلبک و الهرمل در البقاع در شرق لبنان خبر دادند. دو شهرک ماسا و بودای در اطراف بعلبک واقع در شرق لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

حمله پهپادی مقاومت عراق به هدف حیاتی در جنوب فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به هدفی حیاتی در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری در حمایت از مردم فلسطین و لبنان و نیز در پاسخ به جنایت رژیم غاصب(صیهونیستی) علیه غیرنظامیان اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان امروز شنبه ۲۸/۹/۱۳۹۳ با استفاده از پهپاد هدفی حیاتی در جنوب سرزمین های اشغالی را هدف قرار داد.

دستور العمل سفارت آمریکا به کارکنان این کشور در فلسطین اشغالی

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی کارکنان این کشور و خانواده‌های آنها را از سفر به خارج از تل آویو، قدس اشغالی و بئر السبع منع کرد.

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه الشبریحا در شمال صور، شهرکهای معرکه و البرج شمالی، عین بعال و السماعیه در جنوب لبنان را بمباران کردند.

واکنش وزیر حمل و نقل لبنان به تهدیدات صهیونیست‌ها

علی حمیه، وزیر حمل و نقل لبنان در واکنش به تهدیدات صهونیست‌ها در هدف قرار دادن فرودگاه رفیق حریری تاکید کرد: فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری در بیروت یک فرودگاه کاملا غیرنظامی است.

وی افزود: هرگونه فرود هواپیمای نظامی در فرودگاه بین المللی بیروت منوط به تایید و موافقت ارتش لبنان است.

حزب الله ادعای رژیم صهیونیستی را از اساس دروغ خواند

حزب الله لبنان ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انبار تسلیحات در ساختمان‌هایی که این رژیم در بیروت بمباران کرد، تکذیب کرد و آن را بی اساس دانست.

موضع ضعیف وزیر خارجه مصر در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی

وزیر خارجه مصر: زمان برای به رسمیت شناختن فوری دولت مستقل فلسطین و پایان اشغالگری اسرائیل در اراضی فلسطینی فرا رسیده است.

وزیر خارجه عربستان: خطرات خارج شدن اوضاع از کنترل، واقعی است

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان در واکنش به تجاوزات نظامی مستمر رژیم صهیونیستی به لبنان بر ضرورت توقف تنش آفرینی و جنگ و دستیابی به راه حل سیاسی تاکید کرد و گفت: خطرات خارج شدن اوضاع از کنترل، واقعی است.

دومین حمله رژیم صهیونیستی به منطقه اللیلکی در ضاحیه بیروت

منابع خبری لبنان گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حملات به منطقه الحدث و اللیلکی در جنوب بیروت تعدادی از ساختمان‌ها را هدف قرار دادند.

یک منبع امنیتی به شبکه خبری الجزیره گفت: جنگنده‌های اسرائیلی بیش از یک موشک هدایت شونده به منطقه اللیلکی در ضاحیه در جنوب بیروت شلیک کردند.

تعویق مجدد سفر نتانیاهو به فلسطین اشغالی

منابع خبری از تعویق مجدد سفر نتانیاهو به سرزمین های اشغالی خبر می دهند. برخی منابع مدعی شدند نتانیاهو ساعت چهار بامداد از نیویورک عازم سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

هشدار عراق درباره پیامدهای جنگ افروزی رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه عراق هشدار داد: گسترش دامنه جنگ در منطقه منجر به پیامدهای خطرناک خواهد شد.

اظهارات وقیحانه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و تاکید بر ادامه تجاوزات به لبنان

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهارات وقیحانه‌ای گفت همچنان به ضربات خود به لبنان ادامه خواهیم داد. وی افزود ما نتایج حمله به بیروت را بررسی می کنیم، حمله ما دقیق بود!

این سخنگو اظهار داشت هیچ تغییری در دستورالعملهای جبهه داخلی(رژیم صهیونیستی) وجود ندارد. وی ادعا کرد به ساکنان ضاحیه جنوبی و منطقه وقوع حادثه(جنایت) هشدار داده بودیم که آنجا را بمباران خواهیم کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستیاذعان کرد که اسرائیل در تماس همیشگی با آمریکاست.

لاوروف: روسیه به شدت اقدامات اسرائیل را که ناقض حاکمیت لبنان است محکوم می کند

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه: خاورمیانه در آستانه یک جنگ بزرگ است که یک طرف(اشاره به رژیم صهیونیستی) به شدت به آن تمایل دارد.

وزیر خارجه روسیه افزود: باید از بروز جنگ فراگیر در لبنان اجتناب کرد، ما خواهان توقف گرداب خشونت هستیم پیش از آنکه از کنترل خارج شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =