اعضای هیأت علمی واحد تهران شمال در فهرست دانشمندان ۲ درصد برتر جهان

در تازه‌ترین گزارش دانشگاه استنفورد که بر مبنای تحلیل نتایج ارجاعات به بروندادهای علمی در شهریور ماه ۱۴۰۳ (سپتامبر ۲۰۲۴) منتشر شده، ۴ عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به عنوان پژوهشگران ۲ درصد برتر جهان اعلام شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ بر همین اساس دکتر بهرام جلیلی، دکتر محمودرضا سهرابی، دکتر پیام جلیلی و دکتر کامران عاصمی آهنگر از اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی موفق به کسب جایگاه ۲ درصد برتر دانشمندان برتر جهان در سال ۲۰۲۴ شدند.

لازم به ذکر است بر اساس گزارش سالیانه منتشر شده از طرف" Elsevier " در سال ۲۰۲۴ (شهریور ماه ۱۴۰۳ ) که با همکاری پایگاه استنادی اسکوپوس و دانشگاه استنفورد بر مبنای شاخص های استنادی از جمله تعداد مقالات تالیفی، ارجاعات، استنادات، H-index و دیگر شاخص های علمی صورت گرفته است.

سعید ملماسی، سرپرست واحد تهران شمال ضمن تبریک این موفقیت به جامعه علمی کشور و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار امیدواری کرد با ادامه روند رو به رشد فعلی و حمایت دانشگاه از پژوهشگران فعال و محققان، شاهد حضور تعداد بیشتری از پژوهشگران این دانشگاه در لیست دانشمندان برتر جهان در سال های آتی خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =