حمایت ترامپ از حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در لفاظی‌های ضد ایرانی خود گفت اسرائیل «باید اول تاسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار دهد».

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور نامزد حزب جمهوری‌خواه است، روز جمعه طی یک رویداد انتخاباتی در کارولینای شمالی درباره اینکه «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا گفته است که از حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران حمایت نمی‌کند، گفت: «ولی این همان چیزی است که شما می‌خواهید به آن حمله کنید، درست است؟»

بیشتر بخوانید:

واکنش ترامپ به عملیات موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی

ترامپ با بیان اینکه به نظرش بایدن «اشتباه کرده است» در ادامه ادعاها و اظهارات ضدایرانی‌اش گفت: دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای «بزرگترین خطری است که ما داریم».

این درحالیست که «دونالد ترامپ» تقریبا هفته گذشته طی یک نشست خبری در نیویورک مدعی شده بود که آماده مذاکره با ایران در مورد نسخه جدید توافق هسته‌ای مهمی است که در زمان ریاست جمهوری‌اش آن را کنار گذاشت. او در پاسخ به این سوال که آیا با ایران معامله خواهد کرد، گفت: «مطمئنا این کار را انجام خواهم داد. ما باید به توافق برسیم، زیرا عواقب آن غیرممکن است. ما باید معامله کنیم.»

اما حالا این رئیس‌جمهور سابق آمریکا در واکنش به پاسخ بایدن افزود: «پاسخ رئیس جمهور آمریکا باید این می‌بود که اول تاسیسات هسته‌ای را بزنیم و بعد به فکر بقیه‌اش باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1245018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =