تاخیر غیر موجه در اجرای پروژه‌های مسکن استان غیر قابل قبول است

استاندار یزد تاخیر غیرموجه در اجرای پروژه‌ها را غیرقابل قبول دانست و خواستار تدوین برنامه زمانبندی و کنترل پروژه برای تمامی پروژه‌های مسکن استان شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از یزد، استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان یزد که به منظور ارائه گزارش پروژه‌های نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات آن برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های دولت قبل در تامین مسکن، از فرمانداران و مدیران خواست تا رفع موانع تامین زمین و مصالح و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این پروژه‌ها را با جدیت پیگیری کنند.

وی همچنین با اشاره به بازدیدهای خود از پروژه‌های سه شهرستان، اظهار کرد که مشکلات سایر پروژه‌های مسکن استان نیز بررسی و احصا خواهد شد. استاندار یزد تامین مسکن را یکی از مهم‌ترین مسائل در حوزه جوانی جمعیت دانست و از معاونت عمرانی خواست تا با برگزاری جلسات انفرادی و گروهی با فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی، موانع موجود را رفع کند.

استاندار یزد همچنین بر لزوم تدوین برنامه زمانبندی برای تمامی پروژه‌های مسکن به‌صورت مجزا و تجمیعی جهت ارزیابی میزان پیشرفت و تشخیص انحراف از برنامه تاکید کرد و مسئله تامین آب در پروژه‌های مسکن را یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های فرمانداران دانست.

وی بر لزوم ارائه سازوکارهای مشخص برای تامین منابع مالی و تشکیل کارگروه تامین مصالح ساختمانی تاکید کرد و در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه فعالیت مشاوران استاندار باعث تداخل در وظایف دستگاه‌های اجرایی نخواهد شد، خاطرنشان کرد که مشاوران استاندار نقش ایده‌پردازی داشته و نکات اجرایی را به مدیران دستگاه‌ها منتقل خواهند کرد.

در پایان، استاندار یزد بر ضرورت برگزاری جلسات متعدد زیرمجموعه شورای مسکن استان تاکید کرد و اظهار داشت که مسائل مطرح‌شده در این نشست‌ها و کارگروه‌ها به‌طور نهایی بررسی و در راستای رفع آنها در سطح ملی و استانی پیگیری خواهد شد.

خبرنگار: اسراء علیپور

انتهای خبر/

کد خبر: 1246923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =