اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد حمله اسرائیل به ایران را محکوم کرد

اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد حمله اسرائیل به ایران را محکوم کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به حمله اسرائیل به ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش تشکل‌های دانشجویی به حمله اسرائیل

متن این بیانیه به شرح زیر است:

دیشب رژیم غاصب اسرائیل بالاخره تهدیدات خود را عملی کرد و با حمله ای هر چند ضعیف پاسخ عملیات وعده صادق ۲ را داد . درست است که این حمله موجب تمسخر رژیم صهیونسیتی شد و باز هم نشان داد که رژیم کودک کش چیزی جز یک قدرت پوشالی نیست؛ اما در هر صورت تجاوزی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران رخ داده است.

رژیم‌ صهیونیستی نشان داده که توان مقابله با ایران را ندارد اما این چیزی از مسئولیت سران جمهوری اسلامی ایران در پاسخگویی قاطع به این تجاوز را کم نمی‌کند.

در این تجاوز 4 تن از رزمندگان جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده است ، اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با عرض تبریک و تسلیت شهادت این قهرمانان که آرامش و امنیت این سرزمین را مدیون آنان و هم رزمان شأن هستیم خواستار خونخواهی این 4 شهید گرانقدر است.
همان طور که رهبر انقلاب فرمودند نه تعلل می‌کنیم، نه شتابزده می شویم. باید فرمایشات ایشان را آویزه گوش کرد و به آن عمل کرد.

قطعا عدم پاسخ ایران، محاسبات غلطی برای دشمن بوجود می‌آورد و رژیم قدم به قدم جلو می‌آید. حمله رژیم به ایران تحت هیچ عنوانی نباید عادی‌سازی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1247157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =