ماشین ملی‌پوش کشتی به رگبار بسته شد + عکس

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ظهر امروز فریدون قنبری کشتی‌گیر ملی‌پوش در درگیری مسلحانه در شهر صحنه از توابع استان کرمانشاه زخمی شد.

به گزارش ایسکانیوز،فرزاد پورنظری در گفت‌وگویی اظهار داشت: فریدون قنبری در زمان حمله مسلحانه در یکی از خیابان‌های شهر صحنه مشغول رانندگی بوده و اکنون این ملی‌پوش کشتی بر اثر جراحات در بیمارستان کرمانشاه بستری است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در مورد علت وقوع این حادثه، افزود: گویا در پی یک درگیری که فریدون قنبری در گذشته با برخی از افراد داشته ظهر امروز با حمله افراد مسلح در خیابان رستمی شهر صحنه روبه‌رو شده است.

پورنظری در مورد فرد یا افراد درگیر در این درگیری مسلحانه گفت: تیمی از مرکز استان برای بررسی حادثه به شهر صحنه اعزام شده است که به‌دنبال دستگیری تیرانداز یا تیراندازان براساس جستجوی سرنخ‌های موجود هستند.

منصور کیانی منطقه کرمانشاه، درباره حمله فرد یا افراد ناشناس به فریدون قنبری ملی‌پوش سابق کشتی ایران و تیراندازی به سمت وی اظهارکرد: فریدون قنبری ملی پوش باسابقه کشتی کشور، عصر روز گذشته (دوشنبه 16 آذر ماه) در حالی که مشغول رانندگی در خیابانهای شهر صحنه بود توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به شدت جراحاتی که بر اثر اصابت چندین گلوله به فریدون قنبری وارد شد، سریعا او را به بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه انتقال می‌دهند. وی در حال حاضر در بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه بستری است و مراحل درمان خود را طی می کند.

دکتر فرشید رییسی رییس بیمارستان طالقانی کرمانشاه نیز در این باره اظهار کرد: یک گلوله به کتف چپ، یک گلوله به صورت و دو گلوله به کف دو دست فریدون قنبری اصابت کرده است اما با این وجود حال قنبری رضایت بخش است.

603

کد خبر: 562721

وب گردی

وب گردی