مقصد بعدی گولسیانی مشخص شد / زندگی سخت مدافع پرسپولیس  در ایران

گیورگی گولسیانی در یک گفتگوی تازه در خصوص شرایط پیشنهاداتش و آینده فوتبالی خود توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، گئورگی گولسیانی ستاره خط دفاعی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و سوم بود که گل قهرمانی این تیم را هم به ثمر رساند. با این حال رویداد ویژه بعد از قهرمانی در لیگ به استقبال او آمد؛ جایی که وارد لیست یورو ۲۰۲۴ گرجستان شد و به شکلی ناباورانه در سه مسابقه به میدان رفت.

بیشتر بخوانید:

پاسخ مدیرعامل پرسپولیس به صحبت‌های بیرانوند

گولسیانی در گفتگویی با وبسایت ورزشی گرجستان، صحبت‌های جالبی را به میان آورده است. او در دفاع از فوتبال ایران و آسیا صحبت می‌کند اما در پاسخ به سوالی در مورد تیم آخرش برای خداحافظی، جوابی غیر از پرسپولیس می‌دهد.

گولسیانی در بخشی از صحبت‌هایش در خصوص زندگی در ایران گفت: ایران کشور خاصی است و زندگی در آنجا به خصوص با دوری از خانواده کار آسانی نیست. با این حال، من به تیمم افتخار می‌کنم و همیشه دوران حضورم در آنجا را به خوبی به یاد خواهم داشت.

مدافع پرسپولیس در مورد تجربه بازی کردن مقابل رونالدو افزود: وقتی با بازیکنی در سطحی مانند کریستیانو رونالدو بازی می‌کنید، اول از همه افتخار بزرگی است و دوم اینکه چالش بزرگی است. بازی مقابل او آسان نیست، زیرا اگر به آمار نگاه کنید، او بیشتر از بازی‌ها گل زده است. مجبور شدم برای دومین بار در دوران حرفه‌ای‌ام مقابل او بازی کنم. از اینکه او به من گل نزده خوشحالم. البته خنثی کردن او آسان نیست، اما ما به عنوان یک تیم و با دفاع خوب، آن را مدیریت کردیم.

مدافع ملی‌پوش گرجستان در خصوص آینده فوتبالی خود تصریح کرد: همه پیشنهادات را بررسی خواهم کرد، گزینه خاصی وجود ندارد. اکنون زمان استراحت است، من فصل بسیار طولانی را پشت سر گذاشتم و واقعاً شایسته این موفقیت بودم. من تا چند روز دیگر ریکاوری می‌شوم و بر اساس پیشنهادات تصمیم خواهم گرفت. من هنوز به حرفه‌ام پایان نمی‌دهم. بنابراین نمی‌توانیم پاسخ دقیقی به شما بدهیم که در آینده چه خواهد شد. من «دینامو» را خیلی دوست دارم و آنجا برای من احترام زیادی قائل هستند. خوشحال می‌شوم دوران حرفه‌ای‌ام را در دینامو به پایان برسانم.

کد خبر: 1235813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =