فنونی‌زاده: پرسپولیس باید دوباره بازیکن ازبکستانی جذب کند

کارشناس فوتبال گفت: هر بازیکنی که صلاح می بیند که از پرسپولیس جدا شود به نفع او خواهد بود زودتر اینکار را انجام دهد چون پرسپولیس نیازی به چنین بازیکنانی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با اتفاقات زیادی رو به رو شد و پس از جدایی «اوسمار ویه را» مدیران این باشگاه با وقفه‌ای به نسبت طولانی «خوان کارلوس گاریدو» را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند اما تا به امروز چهارشنبه ۱۳ تیر این مربی هنوز وارد ایران نشده است تا نگرانی هواداران را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ مدیرعامل پرسپولیس به صحبت‌های بیرانوند

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم پرسپولیس در رابطه با عدم حضور گاریدو در ایران اظهار داشت: به نظرم هواداران نباید نگران باشند و با توجه به صحبت‌های امیدوار کننده‌ای که رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) در روزهای اخیر داشته، کارهای این مربی در حال انجام است و به زودی وارد تهران می‌شود تا تمرینات تیم از سر گرفته شود.

او ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران پرسپولیس انتخاب سرمربی کارآمد برای این تیم بود که با توجه به رزومه‌های خوبی که گاریدو دارد به نظرم او می‌تواند خواسته هواداران پرسپولیس را برآورده سازد. حضور در لالیگا اسپانیا و لیگ‌های آفریقایی و عربی کارنامه بدی را نمی‌تواند برای یک مربی درست کند و گاریدو با تجربه‌ای که کسب کرده می‌تواند پرسپولیس را موفق کند.

پرسپولیس نیازی به ۳ بازیکن جدایی طلب ندارد

کارشناس فوتبال تصریح کرد: رفتن ۳ بازیکن (مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند) به پرسپولیس اصلاً ضربه نمی‌زند. مگر در همه این سال‌ها این بازیکنان برای پرسپولیس جام کسب کرده‌اند؟ اصلاً جای نگرانی نیست، حدود ۷۰ درصد از شاکله اصلی تیم حذف شده و مدیرعامل به همراه هیأت مدیره باید به فکر جذب بازیکنان با کیفیت برای پرسپولیس باشند. هر بازیکنی که از پرسپولیس رفته نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و این بازیکنان هم به سرنوشت بازیکنان گذشته دچار می‌شوند.

با گولسیانی و کنعانی زادگان باید تمدید شود

فنونی زاده افزود: حتی اگر سعید صادقی هم از پرسپولیس جدا شود باز این تیم به مشکل نمی‌خورد. نفرات جدیدی که قرار است به پرسپولیس اضافه شوند باید بدانند که پیراهن چه تیم مقدسی را بر تن می‌کنند. تمدید قرارداد با محمدحسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی باید صورت گیرد چون این دو بازیکن واقعاً عملکرد خوبی دارند و حتی سرمربی جدید تیم می‌تواند از کنعانی زادگان در دفاع راست نیز بهره ببرد. اگر علی علیپور هم به تیم اضافه شود می‌تواند در کنار عیسی آل کثیر خط حمله خوبی را برای پرسپولیس بسازند.

پرسپولیس باید دوباره بازیکن ازبکستانی جذب کند

او با پیشنهاد به مدیران پرسپولیس گفت: بازیکنان ازبکستانی عملکرد خوبی دارند و این را هم در عرصه ملی و هم در باشگاهی از خود نشان داده‌اند. مدیران پرسپولیس به جای اینکه سراغ بازیکنان گران قیمت می‌روند؛ می‌توانند با خرید بازیکنان با کیفیت ازبکستان نقاط ضعف تیم خود را هم بر طرف سازند.

فنونی زاده خاطرنشان کرد: تنها موردی که اکنون نگران کننده است عدم تمرین بازیکنان خواهد بود. حالا که سرمربی تیم هنوز به تهران نیامده مدیریت باشگاه باید تمرینات را با مربیان ایرانی آغاز می‌کرد تا بدن‌های بازیکنان بیش از پیش دچار اُفت نشود. درویش هم باید در خرید بازیکن حتماً از گاریدو مشورت بگیرد و زیر نظر او بازیکن جذب شود.

او در پایان گفت: پرسپولیس در ایران یا قهرمان است یا نایب قهرمان و غیر از این دو مورد را در سال‌های اخیر از پرسپولیس شاهد نبوده‌ایم. اکنون زمان آن فرا رسیده که خودمان را در آسیا نشان دهیم و مدیران باشد تلاش کنند تا تیمی در سطح لیگ نخبگان آسیا آماده حضور در مسابقات کنند.

کد خبر: 1235817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =