اعتماد کامل جمی ها به رزاقی

مسئولان و هواداران پارس جنوبی جم نشان داده اند که به سرمربی با دانش تیمشان اعتماد کامل دارند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ برای جمی ها در این شرایط نسبتا سخت هیچ معیاری عاقلانه تر از اعتماد به سرمربی حال حاضر این تیم نیست.

اگرچه رزاقی و پارس جم با بدشانسی بازی اول را به دلیل عدم صدور کارت بازی از دست دادند اما بایدقبول کنیم شکست های دو بازی اخیر شرایط آنها را در جدول کمی بغرنج کرده. نکته ای که برای پارس جمی ها به چشم می خورد و عمل به آن نسخه برون رفت از این فضا است اعتماد به رزاقی مربی جوان و کاربلد این تیم است، چرا که پیش فصل خوبی را این تیم با رزاقی گذرانده و ایمان رزاقی به دنبال اجرای فلسفه خود در این تیم براساس معیارها و ابزارهای موجود در تیم خود است.

پارسی ها می دانند قطعا فوتبال روزهای خوب و بد زیاد دارد و اتفاقا آنها این مشکات را چه زمانی که در لیگ برتر بودند و در نهایت سقوط کردند و حتی زمانی که در لیگ یک هستند تجربه کرده اند بنابراین تجربه فوتبالی آنها در بعد مدیریت حداقل در روزهایی که هنوز تبدیل به بحران نشده دقیقاب این مرحله می رساند که باید فضا و زمان و پتانسیل پیشرفت را درون تیم ایجاد کنند و اینکار جز با اعتماد سازی و بها دادن به سرمربی تیم نخواهد بود.

قطعا رزاقی که از مربی های جوان و تحصیلکرده فوتبال ماست هم برای زون رفت از این مخمصه که در فوتبال طبیعی هم می تواند باشد طرح و نقشه هایی دارد. در نهایت قدر امثال رزاقی را باید فوتبال ما بدانند .

کد خبر: 1116968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =