خروج نام صدری از گزینه های مدیر عاملی پرسپولیس!

عملکرد سرپرست پرسپولیس در مدت زمان مدیریتش مورد قبول وزارت ورزش واقع نشده تا عملا نامش از لیست گزینه های مدیرعاملی این باشگاه خارج شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ باشگاه پرسپولیس نزدیک به سه ماهی می‌شود که درگیر انتخاب مدیرعامل است و در این مدت توسط سرپرست اداره شده تا اگر عملکرد او مورد رضایت وزارت ورزش بود به عنوان مدیرعامل و جانشین جعفر سمیعی شود. حالا از وزارت ورزش خبرمی‌رسد که مجید صدری نتوانسته عملکرد قابل قبولی از خود در دوران مدیریتش در پرسپولیس ارائه دهد از این‌رو نامش از بین گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه خارج شده است.

صدری در دوران سرپرستی‌اش در باشگاه پرسپولیس قرار بود طلب کابریل کالدرون را پرداخت کند که در نهایت این اتفاق با کمک وزارت ورزش و وام گرفتن از یک صندوق قرض‌الحسنه رخ داد. هر چند پروژه انتقال پول کالدرون هم هنوز بعد از سه هفته نهایی نشده است. سرپرست باشگاه پرسپولیس نزد وزیر ورزش مدعی شده بود که با لابی می‌تواند پاداش آسیایی این باشگاه را از AFC هم بگیرد که این وعده او هم عملی نشد.

مجید صدری از وقتی که متوجه شده که شانسی برای مدیرعاملی پرسپولیس ندارد، عملا کاری در این باشگاه انجام نمی‌دهد. این در حالی است که او قرار بود در هفته‌ای که گذشت کارگزار پرسپولیس را مشخص کند. نکته جالب توجه این است؛ کارگزار مد نظر پرسپولیس به این باشگاه اعلام کرده است: با توجه به اینکه مجید صدری شانسی برای مدیرعاملی ندارد دلیلی ندارد که با این باشگاه قرارداد امضا کنیم و صبر می‌کنیم تا تکلیف مدیرعاملی این باشگاه مشخص شود. با توجه به این مسئله باشگاه پرسپولیس برای بازی هفته هفتم مقابل نفت مسجد سلیمان هم، هیچ تبلیغی ندارد. در چنین شرایطی صدری عملا به فردی بیکار در پرسپولیس تبدیل شده است تا جایش را هر چه زودتر به یک مدیر عامل بدهد.

موضوعی که باعث اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شده است. اما شنیده ها حکایت از آن دارد که مدیرعامل بعدی پرسپولیس پس از شهرآورد پایتخت انتخاب خواهد شد.

کد خبر: 1119985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =