کلاس‌های درس کدام دانشگاه‌های تهران حضوری است؟ + جدول

زمان و نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی ۱۰ دانشگاه شهر تهران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شیوع ویروس کرونا برای همه مردم دشوار بود؛ برای دانشجویان دشوارتر. پیش از شروع هر ترم پای اخبار می‌نشستند و تیتر اخبار را در خبرگزاری‌ها چک می‌کردند به امید آنکه بدانند این ترم را باید در کلاس درس و کنار همکلاسی‌هایشان درس بگذرانند یا پشت گوشی و کامپیوتر درس بخوانند.

ماجرای حضوری شدن دانشگاه‌ها در ترم بهمن ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۱۸ دی ماه آغاز شد و رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: این ستاد به عنوان مرجع تصمیم‌گیری، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را بلامانع دانسته است. وزیر علوم نیز پس از این ماجرا با روسای دانشگاه‌ها جلسه‌ای برگزار کرد تا نحوه بازگشایی کلاس‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از طرفی استان‌ها با توجه به اقتضائات و با هماهنگی استانداری موظف شدند آخرین وضعیت همه‌گیری کرونا را در منطقه بررسی کرده و بر اساس آن تصمیمات نهایی را در بهمن ماه اتخاذ کنند.

احمد وحیدی وزیر کشور مهر تایید بر بازگشایی دانشگاه‌ها زد و با ابلاغیه‌ای به وزیران علوم، بهداشت، آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی اعلام کرد که کلاس های درس تمامی دانشگاه‌ها و مدارس باید به صورت حضوری برگزار شود.

در این راستا بسیاری از دانشگاه‌ها برنامه خود را برای حضوری کردن کلاس‌های تهران اعلام کرده‌اند، برخی به طور کامل کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار می‌کنند و برخی دیگر نیز با تکیه بر آموزش‌های ترکیبی به تدریج به سمت حضوری شدن حرکن کرده‌اند. ایسکانیوز در اینفوگرافیک زیر وضعیت برگزاری کلاس‌های درس ۱۰ دانشگاه‌ تهران به همراه تاریخ آغاز کلاس‌ها را بررسی کرده‌است:

کلاس‌های درس کدام دانشگاه‌های تهران حضوری است؟ + جدول

کد خبر: 1127568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =