۳ کشته و ۸ نفر مصدوم بر اثر برخورد تیبا با عابران پیاده در سرپل‌ذهاب

برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با عابران پیاده در مسیر فرعی روستای آینه از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل‌ذهاب منجر به فوت سه نفر و مصدوم شدن هشت نفر دیگر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فرمانده پلیس راه شهرستان سرپل‌ذهاب روز پنجشنبه افزود: این حادثه حدود ساعت ۲ بامداد امروز رخ داد که اعضای یک خانواده برای پیاده‌روی بر روی جاده روستا در حرکت بودند که یک دستگاه خودروی سواری تیبا با سرعت زیاد و به دلیل بی توجهی با آن ها برخورد می کند که در جریان این حادثه سه نفر شامل یک مرد جوان به همراه ۲ خواهر زاده وی (دختران نوجوان) در دم جان باخته و هشت نفر دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید:

راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس بی آرتی جان باخت

«برومند نظری» اظهار کرد: به محض وقوع این حادثه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند و نسبت به بازگشایی مسیر و انتقال جسد افراد فوت شده به سردخانه و مصدومان این حادثه به مرکز درمانی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه طبق گفته کارشناسان پلیس راه سرعت زیاد خودروی تیبا و بی توجهی اعلام شده است، ادامه داد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب منتقل شدند که حال ۲ نفر دیگر وخیم گزارش شده و سطح هوشیاری یکی از آن ها به سه رسیده است.

وی از تمام رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند که شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

شهرستان سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان کرمانشاه ۳۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

کد خبر: 1237046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =