لایه‌های دروغ آماده حضور در جشنواره نبود / نقشم را به جان ویک نزدیک کرده بودیم + فیلم

بازیگر فیلم لایه‌های دروغ گفت: کارگردان و تهیه‌کننده تمام سعی خود را کردند که فیلم را به جشنواره برسانند اما هنوز آمادگی صد در صد را ندارد.

میلاد میرزایی بازیگر فیلم لایه‌های دروغ در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره اینکه آیا از نقشی که در این فیلم بازی کردید راضی هستید یا خیر، اظهار کرد: نقشی را که در فیلم لایه‌های دروغ بازی می‌کنم دوست دارم؛ من همیشه تمام تلاشم را برای نقش می‌کنم خواه یک پلان باشد یا چند سکانس. من سعی کردم نقشم را خوب ایفا کنم تا مخاطب دوست داشته باشد هر چند که کوتاه بود و البته این نقش را دو سال پیش بازی کردم و فیلم اخیرا تمام شده است.

وی در خصوص شباهت نقش خود در فیلم لایه‌های دروغ و نقشی که در احضار داشت، گفت: اگر بخواهیم به صورت جزئی نگاه کنیم بله شبیه هستند چرا که من دارای همان چشم همان ابروها و همان ریش و مو هستم ولی به طور کل باید بگویم که نه چنین نیست و نقشم در لایه‌های دروغ هیچ شباهتی به احضار ندارد، من این نقش را قبل از احضار بازی کردم و در واقع شخصیت نقشی را که در فیلم لایه‌های دروغ بازی می‌کردم به شخصیت فیلم جان ویک نزدیک کرده بودیم و بسیار تلاش کردم که این شخصیت‌ها بیرون نزند. در هر صورت انسان‌های بد و شیطان صفت وانسان‌هایی که خوی شیطانی دارند از جهاتی شبیه همدیگرند و نمی‌شود آنها را تغییر داد و بازیگر نیز نمی‌تواند کار خاصی در این زمینه انجام دهد بازیگر فقط باید در آن قالب قرار بگیرد و نقش را برای مخاطب باورپذیر کند.

میرزایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فکر می‌کنید مخاطبان تا چه حد از این فیلم خوششان آمده گفت: اگر من خود را در جای مخاطب بگذارم باید به این نکته توجه کنم که ژانر فیلم یک ژانر اکشن و نو است و ما نمی‌توانیم آن را با فیلم‌های هالیوودی قیاس کنیم و اگر این فیلم از جانب از مردم و مخاطبان واکنش دریافت کردم، این گونه فهمیدم که داستان برای آنها هنوز گم است و خیلی از کاراکترها به درستی شخصیت پردازی نشده اند ولی باید بگویم که کارگردان و تهیه‌کننده تمام سعی خود را کردند که فیلم را به جشنواره برسانند اما هنوز آمادگی صد در صد را ندارد.

بازیگر فیلم لایه‌های دروغ در پایان درباره اینکه فکر می‌کنید فیلم توسط داوران دیده شود یا نه گفت: دو نوع برای این فیلم وجود دارد یکی اینکه نه فیلم خوبی نیست و دیگر اینکه چقدر خوب که این ژانر را شروع کردند در کل اگر بخواهیم نگاه هنری به این فیلم داشته باشیم نقدهای بسیار زیادی به آن وارد است ولی خب در ژانر اکشن می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =