ماندن یا جدایی‌ام از استقلال آخر فصل مشخص می‌شود/ محکوم به بردن همه حریفان هستیم

فردین رابط گفت: به صورت قرضی و به مدت یک نیم فصل به شهرخودرو آمدم و باید به استقلال برگردم و تکلیفم پایان فصل روشن می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، فردین رابط در مورد پیروزی یک بر صفر شهرخودرو مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم بیش از یک گل هم بزنیم اما خداروشکر که به پیروزی رسیدیم. این اولین برد شهرخودرو در این فصل بود و خوشحالم که من هم در این پیروزی شریک بودم.

این بازیکن که عملکرد خوبی در این دیدار داشت ادامه داد: اولین بازی خودم را برای شهرخودرو انجام دادم و خوشحالم. در استقلال به من بازی نمی‌رسید و نیازمند جایی بودم که خودم را در آن ثابت کنم و به نظرم در این بازی توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در مورد تقابل با تیم سابقش یعنی نفت مسجد سلیمان و همچنین محمود فکری عنوان کرد: به هر حال این موضوع باعث انگیزه زیادی شد. آقای فکری در استقلال و نفت مسجد سلیمان سرمربی‌ام بوده و من سال گذشته تجربه شیرینی در نفت داشتم و انگیزه زیادی داشتم که در برابر این تیم خوب کار کنم و انشاالله که توانسته باشم جواب اعتماد آقای سیدعباسی و کادر فنی را بدهم.

این بازیکن در مورد اینکه به استقلال برخواهد گشت یا خیر گفت: من به صورت قرضی و به مدت یک نیم فصل به شهرخودرو آمدم و باید به استقلال برگردم و تکلیفم پایان فصل روشن می‌شود که در این تیم می‌مانم یا به صورت قطعی جدا می‌شوم. من در نقل و انتقالات زمستانی از سوئد و همچنین چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم. شرایط به نوعی پیش رفت که به شهرخودرو آمدم و انشالله که در آینده اتفاقات خوبی رقم بخورد.

رابط در پایان در مورد دیدار با هوادار افزود: بازی مهمی داریم واقعا برای ماندن در لیگ نیاز به پیروزی در بازی‌های آینده داریم ولی تلاش خودمان به تنهایی کافی نیست و نیاز به کمک مسؤلین و همچنین هواداران نیز خواهیم داشت.

کد خبر: 1130507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =