خوشحالم که گلم منجر به پیروزی شهرخودرو شد/ کار سختی پیش رو داریم

هافبک گلزن شهرخودرو مشهد معتقد است این تیم جدالی سخت با تیم هوادار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، محمدرضا فلاحیان در مورد کسب اولین پیروزی شهرخودرو مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ما گفت: اولین پیروزی ما در لیگ باید خیلی زودتر از اینها رقم میخورد. نمیدانم چرا مدام با بدشانسی و بی دقتی روبرو می‌شدیم اما خدا را شکر که این اتفاق افتاد و امیدوارم تداوم داشته باشد.

او که یک گل سه امتیازی زد که منجر به اولین برد شهرخودرو نیز شد ادامه داد: واقعا گل من تلاش تمام بچه ها بود این دومین گلم در لیگ برتر بوده انشاالله که گل های بیشتری برای تیمم بزنم. به هرحال اینکه گلت همراه با اولین پیروزی تیمت باشد خوشایند است اما اینکه اولین پیروزی تیمت اینقدر دیر اتفاق بیفتد واقعا باعث ناراحتی است.

این بازیکن در خصوص دیدار بعدی شهرخودرو با هوادار عنوان کرد: من فکر میکنم این سخت ترین بازی نیم‌فصل دوم پیش روی ما است. جدال سختی داریم. هوادار به تازگی یک امتیاز از سپاهان کسب کرده و تیم با کیفیتی ظاهر شده ما هم باید دومین سه امتیاز خود را بگیریم و از این رو بازی جذابی از آب درخواهد آمد.

فلاحیان در پایان در مورد اینکه امکان بقای شهرخودرو در لیگ وجود دارد یا خیر افزود: هیچ چیز غیر ممکن نیست. ما باید به آینده امیدوار باشیم. با توجه کیفیتی که ارائه دادیم باید در میانه جدول باشیم ولی از لحاظ امتیاز گیری شرایط خوب نیود. انشاالله که از این به بعد علاوه بر بازی خوب به پیروزی هم دست پیدا کنیم و در نهایت شهرخودرو در لیگ بماند.

کد خبر: 1130833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =