صدای مخالفان اسکوچیچ در فدراسیون در آمد!

بحث داغ میان موافقان و مخالفان سرمربی تیم ملی به فدراسیون فوتبال نیز کشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پس از مارک ویلموتس، در اقدامی که می‌شود گفت عجیب و دور از ذهن بود، اسکوچیچ هدایت تیم ملی را به عهده گرفت. انتخابی که تعجب فوتبالدوستان را در پی داشت زیرا که گزینه های بهتری از این سرمربی برای هدایت تیم ملی در میان بود اما در نهایت وی هدایت تیم ملی را به عهده گرفت. پس از حضور اسکوچیچ در تیم ملی و ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۲، تیم تحت هدایت اسکوچیچ در هیچ یک از دیدارهای خود بازی را به حریف واگذار نکرده است اما این دلیل محکمی نیست که بگوییم اسکوچیچ مخالفی در بین فوتبال دوستان و البته فدراسیون فوتبال ندارد.

موافقان اسکوچیچ چه نظری دارند؟

پس از چند بازی تیم ملی فوتبال، شهاب عزیزی خادم حمایت قاطع خود از اسکوچیچ را اعلام کرد و اعلام کرد که قصد ندارند سرمربی را برای جایگزینی وی انتخاب کنند. این در حالی بود که شایعات حاکی از این بود که اسکوچیچ پس از پایان انتخابی جام جهانی از هدایت تیم ملی کنار خواهد رفت و برای حضور تیم ملی در جام جهانی قطر، سرمربی جدیدی روی نیمکت خواهد نشست.

عده‌ای در فدراسیون فوتبال معتقد هستند که اسکوچیچ تا به اینجای کار نتایج قابل قبولی را به دست آورده است و باید برای ادامه کار نیز از وی استفاده شود. به نظر می رسد عمده دلیل موافق بودن این افراد با حضور اسکوچیچ رقم پایین قرارداد وی می باشد.

صدای مخالفان در آمد!

پس از تساوی ایران برابر کره جنوبی صدای افرادی که مخالف حضور اسکوچیچ در ادامه را همراه تیم ملی بودند در فدراسیون فوتبال بلند شد. این افراد اعتقاد دارند که در دو بازی گذشته تیم ملی کشورمان برابر کره ایران تنها توانسته است یک امتیاز به دست آورد و این نشان می‌دهد که اسکوچیچ عملکرد قابل قبولی برابر تیم‌های بزرگ ندارد.

مخالفان اسکوچیچ در فدراسیون فوتبال از این صحبت می‌کنند که در جام جهانی تیم‌های بزرگتری قرار است مقابل ایران به میدان بروند و عملکرد اسکوچیچ اصلاً نمی تواند ایران را در برابر این تیم ها بیمه کند و هواداران فوتبال نمی توانند به فکر این باشند که برابر تیم‌های بزرگ به نتیجه تساوی و برد برسد.


نتیجه چه خواهد شد؟

در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که اسکوچیچ تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۲، از هدایت تیم ملی کنار رود اما امکان این وجود دارد که ایران بازی‌های جام جهانی خود را با سرمربی جدیدی آغاز کند و باید دید که چه گزینه هایی برای فدراسیون فوتبال روی میز می روند؟

مهسا حسینی

کد خبر: 1134699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =