کنکور و آزمون| 8 شهریور، ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ امروز فرصت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی به پایان می‌رسد

مهلت ثبت‌نام مجدد در رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» دوره‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۱ سه‌شنبه ۸ شهریورماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیرو اطلاعیه‌ ۳۱ مرداد، به اطلاع متقاضیان می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت با آن دسته از متقاضیانی که تا ۴ شهریور برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که متقاضیان بتوانند تا پایان سه شنبه ۸ شهریور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» اقدام کنند.

 متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و اصلاحات مندرج در اطلاعیه ۳۱ شهریور ، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در پذیرش مذکور اقدام کنند.

داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.


تمدید مجدد انتخاب رشته های بدون آزمون پذیرش «کاردانی به کارشناسی»

فرصت انتخاب رشته های بدون آزمون در پذیرش دوره «کاردانی به کارشناسی» مجددا تمدید شد. به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت با آن دسته از متقاضیانی دوره های کاردانی به کارشناسی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شد که متقاضیان بتوانند تا پایان روز سه شنبه ۸ شهریور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) اقدام کنند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و اصلاحات مندرج در اطلاعیه ۳۱ مرداد به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در پذیرش مذکور اقدام کنند.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا ۸ شهریور نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

امروز آخرین فرصت انتخاب رشته در آزمون دستیاری دندانپزشکی

فرصت انتخاب رشته محل برای داوطلبان مجاز آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۱۴۰۱ امروز ۵ شهریور به پایان می رسد. 

ارنامه علمی آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۱۴۰۱ شنبه ۲۹ مرداد در اختیار داوطلبان قرار گرفت و داوطلبان مجاز می توانستند از ۲۹ مرداد تا ۲ شهریور انتخاب رشته محل کنند که این فرصت تا ۵ شهریور تمدید شد.

کارنامه علمی فقط از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir قابل مشاهده و دریافت است. داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری، کارنامه خود را مشاهده و دریافت کنند.

کارنامه حاوی اطلاعات ۱. مشخصات فردی، ۲. سهمیه، ۳. نمره کل خام داوطلب، ۴. نمره خام دروس امتحانی به درصد، ۵. نمره تراز رشته‌های امتحانی، ۶. رتبه در سهمیه و ۷. رتبه کل داوطلب در بین تمام داوطلبان همان رشته، بدون اعمال سهمیه است.

عدم انتخاب رشته-محل در زمان مقرر، به منزله انصراف از انتخاب رشته-محل و ادامه فرآیند آزمون است و بعداً اقدامی میسر نخواهد بود.

جزئیات آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ اعلام شد

جزئیات آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ‌۱۴۰۲ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شد. 

براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، این آزمون در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

داوطلبان برای مشاهده مدارک مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب مربوط به رشته‌های آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ می‌توانند به وب‌سایت مرکز سنجش آزمون پزشکی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =