کاهش فرزندآوری نوعی جنگ نرم علیه نظام اسلامی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، کاهش فرزندآوری را نوعی جنگ نرم علیه نظام اسلامی برخواند و آن را برگرفته از سیاست های استکبار جهانی دانست و گفت: غرب با این شعار به دنبال کاهش جمعیت مسلمانان برای سیطره یافتن بر فرهنگ و تمدن اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام اسماعیل پاکنژاد در جلسه جوانی جمعیت که به همت دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با حضور جمعی از صاحب‌نظران فرهنگی برگزار شد با بیان اینکه جمعیت جوان، نیروی پشتوانه ای است که می تواند برای تحقق اهداف انقلاب گام های بزرگ و سرنوشت سازی بردارد.

دبیر ستاد جمعیت  افزایی دانشگاه با تاکید بر اینکه روحانیون و سخنرانان برتر نقش بسزایی در کنترل آسیب‌های کاهش فرزندآوری دارند، خاطر نشان کرد: دانشگاه  به‌عنوان قشر تأثیرگذار در جامعه و ارتباط آن‌ها با خانواده‌ها می‌توانند با آگاهی دادن به دانشگاهیان در خصوص آسیب‌های کاهش فرزندآوری از این اتفاق جلوگیری کرده و مانع از بروز بحران شوند. در پایان جلسه به پرسش دانشجویان پاسخ داده شد.

 حجت الاسلام رسول ساکی (دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت کشور)، با اشاره به موضوع سالخوردگی جمعیت کشور در سال‌های آتی اظهار کرد: با توجه به تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی بر ضد فرزندآوری، این نگرش در بین مردم گسترش یافته و برخی از خانواده‌ها از فرزندآوری خودداری می‌کنند.

دبیر ستاد جمعیت کشور افزود: این اتفاق می‌تواند کشور را تا سال‌های آینده با بحران جمعیت روبه‌رو کند و آسیب‌های گسترده‌ اقتصادی و امنیتی و علمی بر کشور وارد سازد.

وی یادآور شد: رسانه‌های غربی در راستای کاهش فرزندآوری محور فعالیت خود را به تنزل جایگاه مادری، سقط جنین و تک فرزندی به کار گرفته‌اند و با توجه به تبلیغات گسترده، این سه محور در داخل کشور نفوذ کرده است.

در ابتدای این مراسم مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد بندرعباس با تشریح عملکرد این ستاد گفت: برنامه ها و کارگاه های مختلفی در حوزه جمعیت افزایی در استان هرمزگان به صورت حضوری و مجازی برگزار شده  و تلاش می کنیم تا به این کارگاه ها استمرار بخشیم.

سیما رهگشای افزود: دانشگاهیان برای تبیین و توسعه سیاست های کلان نظام برای نسل جوان نقش بزرگ و مهمی دارند و می توانند در پیشبرد اداف انقلاب نقش مهم و بسزایی داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد با استمرار بخشیدن به این برنامه ها و آگاه سازی نسل جوان، می توان نقش های شوم بیگانگان به خصوص استکبار جهانی را مثل همیشه در نطفه سوزاند.

این برنامه با سخنرانی مهمان برنامه ادامه یافت و با جلسه پرسش و پاسخ به پایان رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1158763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =