توسعه همه جانبه کشور، نیازمند دانشجویان کارآفرین و خلاق است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، دانشجویان را چشم و چراغ توسعه کشور خواند و گفت: برای رسیدن به توسعه همه جانبه نیازمند اندیشه‌های بکر، بزرگ و خلاق دانشجویان هستیم که با تلاش مضاعف به دنبال ایجاد کارآفرینی و فرصت های بزرگ می گردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین رنجبر در  جلسه توجیهی نو دانشجویان دانشکده مهارتی سما که  به مناسبت آغاز سال تحصیلی  با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار شد. ضمن معرفی جایگاه والای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در طبقه بندی کشوری گفت:  مفتخریم که دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان  پس از ارزیابی عملکرد دانشگاه های آزاد اسلامی در سطح ملی به عنوان برگزیده ساعی در سال۱۴۰۱ شناخته شد و این نشانه عملکرد مطلوب  کلیه کارکنان، اساتید در راستای  تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه در سطح ملی می‌باشد.

توسعه همه جانبه کشور، نیازمند دانشجویان کارآفرین و خلاق است

دبیر هیت امنای  دانشگاه های آزاد اسلامی استان هرمزگان در ادامه ابراز امیدواری کرد :که دانشجویان جدید الورود بتوانند موجبات درخشش بیشتر دانشگاه  در سطح ملی و بین المللی با توجه به پتانسیل های موجود در دانشگاه شوند.

وی از نو دانشجویان خواست تا با احترام و رعایت موازین قانونی، در دانشگاه به تحصیل بپردازند و در راستای رسیدن به بالندگی کشور، از هیچ کوششی دریغ نورزند.

در این جلسه رزمنده دفاع مقدس  سردار علی دانشمند نیز  به عنوان سخنران گفت: درخشان ترین قطعه تاریخ این کشور، ظهور  انقلاب اسلامی است که الهام گرفته از نهضت حسینی است و در ادامه همین راه نیز طی طریق می کند و افتخار دارد که در خدمت ملت و مرذدم است.

وی با بیان اینکه  شهدا بر گردن تک‌تک ما حق دارند و دانشجویان با ادامه راه و آرمان‌های مقدس این عاشقان ولایت و میهن می توانند  موجب بالندگی و استقلال بیش از پیش کشور  را موجب شوند و برگ زرینی از عملکرد خود در تاریخ این کشور به ثبت برسانند.

توسعه همه جانبه کشور، نیازمند دانشجویان کارآفرین و خلاق است

این راوی جبهه و جنگ در ادامه  به ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت و ضمن معرفی کتاب های  ارزنده در زمینه جهاد، شهادت و حضور جوانان درعرصه های مختلف انقلاب،   تاکید بر حضور پرشور جوانان در امورات  مختلف را خواستار شد و افزود: جوانان به مطالعه وصایای شهدای دانشجو همت گمارند و در سختی ها به یاد این عزیزان باشند زیرا این عزیزان چه سختی ها و مشکلاتی  را به جان خریدند تا رفاه ماندگار اخروی داشته باشند و هموطنانشان  در رفاه و امنیت زندگی کنند.

 این نشست که با حضور  معاونان، مدیران و مسئولان  دانشگاه برگزار شد دانشجویان با بخشنامه ها و دستورالعمل های حوزه های مختلف آشنا شدند و  مسئولین دانشگاه به  معرفی عملکرد و خدمات حوزه تحت نظارت شان برای آشنایی بیشتر دانشجویان  پرداختند.

توسعه همه جانبه کشور، نیازمند دانشجویان کارآفرین و خلاق است

کد خبر: 1159230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =