تکریم ارباب رجوع و احترام به دانشجویان اصل مهم دانشگاهی است

رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس تکریم ارباب رجحوع را در نظام جمهوری اسلامی مقدس و از واجبات خواند و گفت: دانشگاه یک محیط تاثیر گذار و مهم تلقی می شود که با احترام متقابل بین استاد، دانشجو و کارکنان شکل می گیرد و به عنوان یک اصل مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین رنجبر با قدردانی از همکاران حوزه آموزش که با تلاش خود سعی دارند تا به بهترین نحو خدمات دانشگاهی را ارائه نمایند گفت: حوزه آموزش دانشگاه به عنوان موتور محرکه دانشگاهست که حرکت از آنجا انجام و فرماندهی می شود و اگر خللی در کار باشد بدون شک، تمام حوزه ها نیز تحت شعاع آن قرار می گیرند.

وی با اظهار رضایت از عملکرد این حوزه، افزایش جذب دانشجو را یکی از آیتم های مهم دانشگاه در موفقیت گسترش و توسعه  آن دانست و افزود: با توجه به ارتقای کیفیت و دادن خدمات به موقع و پاسخگو بودن  این دانشگاه، به طور مطمئن میزان اعتماد سازی و استقبال از  تحصیل در این دانشگاه افزایش میابد که این خود موجب بالندگی و افتخار این دانشگاه لحاظ می شود.

دانشیار دانشگاه آزاد بندرعباس، از همه ی حوزه ها خواست تا با تلاش مضاعف و حرکت به سمت توسعه پایدار، افتخار و بالندگی را نصیب کشور کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز در این نشست، ضمن تشریح عملکرد حوزه آموزشی این واحد دانشگاهی گفت: تمام همکاران به صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را برای ارتقا علمی و آموزشی دانشگاه به کار گرفته اند و با خدمات به موقع  میزان رضایتمندی را تسریع و افزایش داده اند.

آتسا پارساپور اظهار امیدواری کرد: با حضور اعضای هیئت علمی مجرب و کارآزموده در کنان کارکنان خدوم و تلاش گر بدون شک و تردید با ادامه  این روند می توانیم موفقیت های چشمگیر تری را نیز رقم بزنیم و به افتخارات بزرگتری نیز دست یابیم.

این جلسه با گفتگوی صمیمی بین کارکنان حوزه آموزش و رئیس دانشگاه ادامه یافت و به پرسش های مطرح شده نیز پاسخ داده شد.

انتهای پیام / 

کد خبر: 1159425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =