بازیکنان حق ندارند به داور اعتراض کنند/ جنجال آفرینی VAR در فوتبال ایران!

بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران درباه اعترضات زیاد بازیکنان در لیگ ایران، گفت: بازیکنان نباید با اعتراضات فراوان خود به داور فشار بیاورند و جریان بازی را به حاشیه ببرند.

شیث رضایی، بازیکن سال‌های نچندان دور باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره وضعیت فعلی تیم پرسپولیس گفت: باشگاه در نیم فصل دوم باید بازیکنان بهتری را جذب و به‌کار بگیرد تا قرمزها به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

او با بیان اینکه پرسپولیس بهتر از گذشته بازی می‌کند، اظهار کرد: قرمزها نسبت به اواسط نیم فصل اول بهتر شده‌اند و این بدلیل هماهنگی بیشتر بازیکنان با یکدیگر است.

اشتباه گل‌محمدی در انتخاب دروازه‌بان پرسپولیس/ عربشاهی: آقای عبدی مراقب آدم‌های ناسالم باش و هرجایی نرو!

پیشکسوت پرسپولیس با ذکر اینکه شاگردان گل‌محمدی کار راحت‌تری در لیگ دارند تا در جام حذفی، تشریح کرد: پرسپولیس در جام حذفی کار سخت‌تری دارد؛ همانطور که دیدیم، قرمزها در مقابل ون پارس به سختی پیروز میدان شدند و آن هم علتش این است که جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و تیم‌های ضعیف‌تر تمام توانشان را برای موفقیت به کار می‌گیرند.

رضایی درباره بازیکنانی که از سایر بازیکنان تیم پرسپولیس عقب‌تر هستند، توضیح داد: هنوز باید منتظر عملکرد شیخ دیاباته باشیم تا ببینیم از مصدومیتش با موفقیت بیرون آمده است یا نه؟ او در کل بازیکن خوبی است و می‌تواند در آینده به قرمزها کمک کند. مهدی عبدی هم نشان داده است بازیکن خوبی است ولی اکنون، فشارهای زیادی را تحمل می‌کند، باتوجه به شناختی که از عبدی دارم، او خودش را از لحاظ روحی بهبود می‌بخشد و در آینده تیمش را به خوبی یاری می‌کند.

او در پاسخ به اینکه چرا بازیکنان در هر بازی به داورها معترض هستند و آیا این اتفاق، قابل قبول و حرفه‌ای است یا خیر؟ جواب داد: بازیکنان حق ندارند که به داور و تصمیماتش بیش از حد اعتراض کنند و بازی را وارد حاشیه کنند؛ می‌توان با تنبیه انضباطی، مربی‌ها و بازیکنان را از اعتراضات بیهوده دور کرد و شاهد بازی‌ها، بدور از حاشیه باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: اگر یک داوری هم سهوا دچار اشتباه شود؛ باید اجازه دهیم فدراسیون آن را جریمه کند، نه اینکه بازیکنان و کادر فنی دست به کار شوند!

رضایی در انتها، درباره آمدن VAR به ایران و ادامه داشتن اعتراضات به داوری، افزود: اگر VAR هم به لیگ ایران بیاید جنجال های دیگری بپا خواهد شد ولی باز بودن VAR در ایران، اتفاق مثبتی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =