۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

در نشست هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گزینش کارکنان و صلاحیت عمومی هیأت علمی و مدیر امور فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، مراسم تکریم حسین اسکندری گندمانی و معارفه دکتر موسی مولوی وردنجانی به عنوان سرپرست جدید اداره گزینش کارکنان و صلاحیت عمومی هیأت علمی و تکریم حسین جعفری کاکلکی و معارفه حسین اسکندری گندمانی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در محل سالن جلسات دفتر ریاست و با حضور رئیس و معاونان برگزار شد.

 ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در نشست هیأت رئیسه، با اهدای لوح سپاس از زحمات مسئولان قبلی تشکر و قدردانی کرد و از افرادی که به عنوان مسئولان جدید منصوب شدند؛ ضمن تبریک و آرزوی موفقیت خواست، با جدیت و با اولویت بندی و برنامه ‌ریزی منضبط به پیگیری امور با هدف خدمات رسانی به ویژه تکریم دانشجویان به وظایف خود عمل کنند.

اضافه می شود: حسین جعفری کاکلکی هم از سوی سازمان مرکزی به عنوان سرپرست جدید خزانه داری سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

در پایان حکم انتصاب مسئولین جدید از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اعطا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1172064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =