بررسی مرگ فوتبالیست نوجوان / هیئت فوتبال چه باید می‌کرد؟

علی نوبخت فوتبالیست جوان بر اثر ضربه به سر در حین بازی درگذشت و سرمربی تیم احسان‌ری نسبت به بی‌توجهی هیئت فوتبال تهران گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، ۷۵ دقیقه از بازی نوجوانان تهران گذشته بود، علی نوبخت از تیم احسان‌ری برای ضربه سر بلند می‌شود ولی در یک حادثه و به اصطلاح سر به سر شدن، او از ناحیه سر آسیب می‌بیند و بیهوش می‌شود.

وی به بیمارستان منتقل می‌شود و تحت نظر پزشکان در بیمارستان بستری می‌شود ولی به علت ضربه مغزی، پس از چند روز پزشکان از او قطع امید می‌کنند و دستگاه‌های حیاتی را از او جدا می‌کنند و نوبخت جان خود را از دست می‌دهد.

این داستان غم‌انگیز به همین‌جا ختم نمی‌شود و محمد سیانکی، گزارشگر و سرمربی تیم احسان‌ری دست به مصاحبه‌هایی بر علیه هیئت فوتبال زد و در گفت‌وگویی ضمن اشاره به هولناک بودن مرگ علی نوبخت، گفت: وقتی دکترها به من گفتند که دیگر امیدی به زنده ماندن علی ندارند و ۲۴ ساعت دستگاه‌ها را قطع نکردند تا شاید معجزه‌ای بشود، دنیا روی سرم خراب شد. در این چند روز خانواده‌اش، هم‌تیمی‌هایش و تمام عوامل باشگاه شبانه‌روزی بیمارستان بودند تا خبر خوش و امیدوارکننده‌ای داده شود، شما خودتان را بگذارید جای آدمی که بدترین خبر ممکن یعنی از دست دادن شاگردش را می‌داند، ولی مجبور است برای حفظ ظاهر و اینکه امیدی را همچنان در دل خانواده و دوستانش حفظ کند، بگوید نه؛ خودش را گول بزند و به دروغ بگوید ان‌شاالله علی خوب می‌شود.

فعالیت‌های ورزشی در کنار آموزش و پژوهش دارای اولویت است/ قهرمانی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد خوزستان در لیگ کشوری

وی ادامه داد: من با هیئت فوتبال تماس گرفتم و گفتم که علی نوبخت دچار مرگ مغزی شده است؛ دکترها قطع امید کرده‌اند و از آن‌ها خواهش کردم بازی را لغو کنند ولی در این شرایط هم هیئت فوتبال تاکید کرد که می‎خواهد تقویم مسابقات را طبق برنامه پیش ببرد.

سیانکی با انتقاد از برخورد هیئت فوتبال با این حادثه، اظهار کرد: حالا این همه مسابقات به دلایل مختلف مثل آلودگی هوا، بارش برف و خیلی چیزهای دیگر که خودتان بهتر از من می‌دانید به تعویق می‌افتد، اما به نظر از دست رفتن یک جوان برای مسئولان هیئت فوتبال تهران مهم نبود. اصلا این موقعیت حساس را درک نکردند و خودشان را جای ما نگذاشتند. بازی را برگزار کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =