جلسه ستاد احیای شب‌های قدر در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد

با حضور جمعی از معاونان، مدیران و مسئولان عضو ستاد احیای شب‌های قدر، جلسه هماهنگی مراسم این شب‌های پر فیض در محل سالن جلسات نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حضور جمعی از معاونان، مدیران و مسئولان عضو ستاد احیاء شب های قدر در واحد کرمانشاه، جلسه هماهنگی مراسم این شب‌های پر فیض در محل سالن جلسات نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار و مهمترین موضوعات مورد بررسی و تایید حاضران قرار گرفت.

همایش مهدویت و تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار می‌شود

همانند سالهای گذشته مسجد الغدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به عنوان محل برگزاری ویژه برنامه های شبهای پر فیض احیاء و نزول قرآن کریم آماده برگزاری مراسم احیاء شبهای قدر در روزهای ۲۰، ۲۲ و ۲۴ فروردین با حضور عموم مردم و علاقمندان بخصوص دانشجویان، استادان، کارکنان و خانواده های آنان می باشد و پیش بینی ها و تدارکات لازم جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم انجام شده است.

این مراسم از ساعت ۱۰ شب تا ۲ بامداد در محل مسجد الغدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار است و از مهمترین برنامه های این مراسم می توان به تلاوت دعای جوشن کبیر، برگزاری نماز قضا، تلاوت زیارت امام حسین، تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز استان، سخنرانی، مداحی و تلاوت دعاهای خاصه این شبها اشاره کرد.

گفتنی است همه ساله مسجد الغدیر دانشگاه پذیرای خیل مشتاقان خاندان عصمت و طهارت در شب های قدر است و این مراسم با استقبال کم نظیر عموم مردم همراه است.

انتهای پیام /
 

کد خبر: 1176847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =