سیدعباسی: استقلال باید در جام حذفی جبران کند

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال باید در جام حذفی جبران کند و فکر می‌کنم تمام توانش را برای موفقیت در این جام خواهد گذاشت. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ممکن است هر اتفاق در این جام رخ دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، داوود سیدعباسی در خصوص عملکرد سرخابی‌ها در دربی گفت: فکر می‌کنم با توجه به اینکه تساوی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌شد، ترس و احتیاط از جانب هر دو تیم کنار گذاشته شد. هر دو تیم بدون ترس و احتیاط وارد زمین شدند و سعی داشتند برنده شوند.

مرفاوی: استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد

وی افزود: این مساله برخلاف روند همیشگی دربی بود که همواره تیم‌ها اول برای نباختن وارد زمین می‌شوند. هر دو تیم روی دروازه هم حمله می‌کردند و این باعث شده بود نسبت به بازی‌های اخیر این دو تیم بازی باکیفیتی ببینیم. به نظرم در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص بازی بازیکنان این تیم با چاشنی غرور گفت: این مساله را قبول ندارم. در بازی‌هایی چون دربی اصلا نمی توانید با غرور وارد زمین شوید زیرا این دیدارها شرایط خاص خود را دارد. بازیکنانی که تجربه حضور در دربی را دارند به ان مساله واقف‌اند که اصلا نمی توان با غرور در این بازی به میدان رفت.

سیدعباسی در خصوص شرایط کورس قهرمانی اظهار داشت: روی کاغذ شانس پرسپولیس بیشتر است چون امتیازات بیشتری دارد اما در مجموع چیزی قابل پیش‌بینی نیست. دیدیم که تا چند هفته پیش سرخ‌ها شانس سوم بودند اما حالا سپاهان است که باید به دنبال لغزش پرسپولیس باشد. هر ۳ تیم برای قهرمانی می‌جنگند و باید دید تا لحظه آخر چه اتفاقی رخ می‌هدد.

هافبک اسبق استقلال در خصوص جدی‌ گرفتن جام حذفی برای آبی‌پوشان عنوان کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران کند و فکر می‌کنم تمام توانش را برای موفقیت در این جام خواهد گذاشت. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ممکن است هر اتفاق در این جام رخ دهد.

وی در پایان در خصوص بررسی عملکرد ساپینتو گفت: در ابتدای فصل استقلال مشکلاتی داشت اما ساپینتو تازه به این تیم پیوسته بود. در نیم فصل دوم اما اوضاع بهتر شد و عملکرد خوبی از ساپینتو شاهد بودیم. در مجموع با توجه به زمانی که در ایران بوده و عملکردی که داشته می توانیم به او نمره قبولی بدهیم.

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1179324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =