این صحنه‌ها در فوتبال دنیا کم‌یاب هستند / راحت‌ترین گلی که امباپه به ثمر رساند + فیلم

در بازی آخر پاری‌سن‌ژرمن، امباپه یکی از عجیب‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال را به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، پاری سن ژرمن در آخرین دیدار خود به مصاف تیم لوریان رفت تا هفته سی‌وسوم لیگ یک فرانسه را برگزار کنند.

پاریسی‌ها در آغاز، کنترل توپ را در دست گرفتند اما حملات لوریان هم در حال شروع بود؛ همه چیز برای یاران مسی خوب پیش می‌رفت تا اینکه در دقیه ۱۵ لوریان موفق شد دروازه تیم حریف را باز کند؛ پنج دقیقه بعد شوک دیگری به پاریسی‌ها وارد شد، اشرف حکیمی، دو کارته شد و از بازی اخراج شد. 

در دقیقه ۲۹ بازی بود که یکی از عجیب‌ترین و کم‌یاب‌ترین اتفاقات فوتبالی رخ داد. تلوزیون در حال نشان دادن صحنه آهسته بازی بود که ناگهان بعد از آن، امباپه‌ای را نشان داد که در حال خوشحالی کردن بود. هنوز هیچ کس متوجه علت خوشحالی امباپه نشده بود که صحنه آهسته دیگری نشان داده شد، صحنه‌ای که در آن امباپه با زیرکی تمام و با فرصت طلبی دروازه لوریان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

نباید از اشتباه محاسباتی سنگربان لوریان غافل شد؛ زیرا که امووگو، دروازبان لوریان گمان کرد که برای آغاز بازی، توپ باید به صورت کاشته باشد درحالی که هنوز بازی متوقف نشده بود و امباپه با زیرکی تمام یکی از گل‌های عجیب و شاید هم خنده‌دار چند وقت اخیر فوتبال دنیا را به ثمر رساند.

اما این پایان ماجرا نبود و لوریانِ سرحال با نمایشی بهتر، کار پاریسی‌ها را دشوار کرد و در دقیقه ۳۸ و ۸۹ توانست دوبار دروازه یاران مسی را باز کند و در نهایت بازی سه بر یک به سود لوریان تمام شد.

حضور مسی در الهلال عربستان قطعی شد

به گزارش ایسکانیوز، پاریسی‌ها با ۷۵ امیتاز همچنان در صدر لیگ یک فرانسه قرار دارند و لوریان نیز با ۴۸ امتیاز در رتبه دهم قرار دارد.

همچنین در چند هفته اخیر پاریسی‌ها بدلیل خداحافظی با چند مهره کلیدی مثل لیونل مسی و امباپه تحت فشار هستند؛ این تیم در لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی نداشت.

با توجه به آخرین اخباری که درباره مسی منتشر شده است می‌توان به این موضوع رسید که احتمال جدایی مسی از پاری سن ژرمن بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =