واکنش یامین پور به وام دریافتی کارمندان بانک‌ها

معاون امور جوانان گفت: مگر کارمندان بانک ها چند نفر هستند؟ هرکدام چقدر وام گرفته اند؟ هزاران جوان پشت در بانک ها معطل اند و بانک ها منابع را صرف خودشان می کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، وحید یامین پور معاون امور جوانان در واکنش به میزان دریافت وام از سوی کارمندان بانک ها گفت: به تصریح نمایندگان مجلس، مجموع وامی که کارمندان بانک ها دریافت کرده اند حدود ۲۰ همت بیش از مجموع وام دریافتی توسط ۹۰۰ هزار جوان در سال است.

سقف وام قرض‌الحسنه افزایش یافت

وی افزود: مگر کارمندان بانک ها چند نفر هستند؟ هرکدام چقدر وام گرفته اند؟ هزاران جوان پشت در بانک ها معطل اند و بانک ها منابع را صرف خودشان می کنند.

معاون امور جوانان تصریح کرد: درست است، ما مسئول پیگیری هستیم و البته وکیل جوانان در حاکمیت برای مطالبه مشکلات و مسائل شان هم هستیم، لذا گاهی ضمن پیگیری باید با صدای بلند موضوعی را فریاد زد، علی الخصوص بر سر بانک ها که انگار کسی از پس آن ها بر نمی آید!

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1179705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یک جانباز IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      1 5
      ما هم کارمند بودیم اما یک وام دریافت نکردیم و اما جلو چشممان هر چه وام قرض الحسنه بود به کارکنان بانکها می دادند و هنوز وام قبلی را تسویه نکرده وام جدید می دادند حالا ببینید روئسای آنها چقدر می گرفتند
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      0 2
      بخدا آبروی من گرو وام ازدواج هست از قبل عید ثبت نام کردم ۷ نفر برای تعیین شعبه جلوی من هستن رد نمیشه آخه این انصافه معنی انصاف و انسانیت میدانید چیه ؟؟زندگی من داره برای یه وام ازدواج شروع نشده از بین میره خدا از باعث و بانیش نگذره من ۲۷روز دیگه تعیین وقت ازدواج گذاشتیم هنوز هیچ کاری نکردم ای کاش کمی انصاف داشتید حق مردم رو نمیخوردید
    • مرتضی IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      7 1
      سلام اگه دوست دارید بدونید که منابع بانکی چی میشه تا براتون بگم من خودم کارمند بانک هستم الان نزدیک ۵ساله وام‌های بخش کشاورزی با استفاده از بند خ بمدت ۳سال بدون سود تمدید میشن مشتری هست که حداقل یک میلیارد تومان بخشودگی استفاده کرده یا مثلا وام‌های که تبصره‌ ای با سود کم به مشتری ها میدن که از بالا معرفی میشن والا با ۵۰میلیون وام که توی ۳۰ سال به یه کارمند بانک میدن منابع تموم نمیشه تا صحبت حقوق نمایندگان مجلس و ماشین هایی که گرفتن شد یه فنجان انداختین که کارمندان بانک چقدر وام گرفتن مردم ساده و زود باور هم که آخ و واخشون رفت هوا التماس تفکر
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      5 1
      کارمندی بانک جزو سخت ترین و پر استرس ترین و پر مسوولیت ترین کارهاست اولاً که در بانکها و پرداخت به کارکنان وام میلیارد ی وجود نداره به وام مسکن و یه احتیاج ضروریه که روی هم باهاش یه پراید هم نمیشه خرید و حقوق کارمند بانک نصف بسیاری از ادارات هست.