آمستردام عاشقانه‌ای متفاوت در شبکه نمایش خانگی / سریالی که رویکردی انتقادی به دغدغه‌های اجتماعی دارد

سریال آمستردام یکی از جدیدترین آثاری است که این روزها در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده و رویکردی انتقادی به دغدغه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، شبکه نمایش خانگی این روزها با تولیدات پر شمار خود توانسته گوی سبقت را از تلویزیون ربوده و در عرصه سریال‌سازی سرآمد باشد.

فسیل از مرز ۱۰۰میلیارد تومان گذشت / آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی

سریال آمستردام یکی از جدیدترین آثاری است که این روزها در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده است. این سریال، توسط مسعود قراگزلو نویسندگی و کارگردانی شده است. داستان سریال

آمستردام موضوع اجتماعی عاشقانه دارد که داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت، مسیر متفاوتی برایشان رقم می‌زند.

سریال آمستردام محصول سال ۱۴۰۲ است که به صورت اختصاصی از پلتفرم تازه تاسیس «تماشاخانه» مربوط به شرکت آسیاتک پخش می‌شود. تهیه کننده این مجموعه ۱۵ قسمتی بر عهده «مصطفی شایسته» است.

بازیگران سریال آمستردام قراگزلو از هنرمندان برجسته ازجمله هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل و مهدی سلطانی تشکیل شده است. زمان پخش سریال آمستردام در شبکه نمایش خانگی از پایان تابستان اعلام شده و بزودی می‌توانید این سریال را تماشا کنید.

آمستردام

گفتنی است؛ این سریال رویکردی انتقادی به دغدغه‌های اجتماعی دارد و باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال ۱۴۰۲ باشد. بازیگران سریال آمستردام شامل مهدی پاکدل، هنگامه قاضیانی، نسیم ادبی، شهرام حقیقت دوست، مینا ساداتی، مهدی سلطانی، ارمیا قاسمی، رویا جاویدنیا و مجتبی پیرزاده هستند.

بیوگرافی مسعود قراگوزلو

مسعود قراگوزلو کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مسعود قراگوزلو می‌توان به کارگردانی فیلم هفتم اشاره کرد.

مسعود قراگوزلو در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مسعود قراگوزلو در این سال، فعالیت در فیلم هفتم به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

آمستردام

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مسعود قراگوزلو فعالیت در فیلم هفتم بوده است. مسعود قراگوزلو کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۰ فیلم هفتم را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند.

از مسعود قراگوزلو نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم هفتم و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. مسعود قراگوزلو توانست با فعالیت در فیلم هفتم تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر طناز طباطبایی، الهام کردا و هلیا احمری توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه مسعود قراگوزلو را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مسعود قراگوزلو علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

مهم‌ترین اثر مسعود قراگوزلو در حرفه‌ی نویسنده، فیلم هفتم است. مهم‌ترین اثر مسعود قراگوزلو در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم هفتم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =