نوری: زمان برای استقلال دارد از دست می‌رود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برخی گزینه‌ها برای هدایت استقلال مطرح شده‌اند که در شأن این تیم نیستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد نوری، درباره پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: سپاهان و پرسپولیس با آرامش در حال حفظ بازیکنان‌شان بوده و دنبال نفرات جدید هستند. تیمی مثل سپاهان وضعیت مالی خوبی دارد و خوب خرج می‌کند، اما زمان برای استقلال از دست می‌رود. امیدوارم تا پایان هفته تکلیف سرمربی استقلال مشخص شود

خبر بد برای آبی‌ها/ استقلال یک ستاره مطرح دیگر را از دست داد

وی افزود: اعتقاد دارم سرمربی جدید انتخاب شده و ایرانی است، هر چند که لوپس اسپانیایی به ایران آمده و در حال مذاکره با او هستند. این مربی رزومه متوسطی دارد و عقیده دارم باید گزینه ایرانی را انتخاب کنند و به فکر قهرمانی فصل پیش رو باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از گزینه‌های ایرانی مطرح شده برای هدایت آبی‌پوشان گفت: گلایه‌ای از باشگاه برای مطرح کردن برخی گزینه‌ها برای سرمربیگری استقلال دارم. متأسفانه در شأن استقلال نیست که نام برخی مربیان برای این تیم سر زبان‌ها بیفتد. آنها در حد و اندازه نیمکت استقلال نیستند و نباید با اسم این تیم بزرگ شوند. خنده‌دار است که اسم این مربیان مطرح می‌شود. فردا روزی همه آنها می‌گویند از استقلال پیشنهاد داشتیم و خودشان را بزرگ می‌کنند.

نوری خاطر نشان کرد: جواد نکونام به نسبت سایر گزینه‌ها رزومه بهتری دارد و انتخاب بهتری است. او با فولاد خوزستان نتایج خوبی گرفت و می‌تواند در استقلال هم موفق باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =