دانشگاه‌ها باید متناسب با آموزش‌های کاربردی و نیاز روز جامعه‌ حرکت کنند

مجید مشکینی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد گفت: افزایش تعداد دانشجو، کاهش شهریه‌ها در حد امکان و انضباط مالی در کنار یکپارچه‌سازی از عوامل بهبود وضعیت تراز مالی دانشگاه می باشد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، بیست و هشتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه با حضور حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، مجید مشکینی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و علیرضا طوسی معاون نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، محمدحسین سرمست شوشتری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ‌و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ضمن خیرمقدم به اعضا و تسلیت ایام اربعین حسینی به ارائه گزارشی از وضعیت واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی این استان پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام موسوی فرد، امام جمعه اهواز طی سخنانی علت عدم استقبال جوانان از دانشگاه و حوزه‌های علمیه در سال‌های اخیر را پذیرش دانشجو به شیوه‌ای کارشناسی نشده و نامتناسب با نیاز بازار کار عنوان و تصریح کرد: حرکت دانشگاه‌ها به سوی آموزش مهارت‌های کاربردی و متناسب با نیاز روز یکی از راه‌حل‌های مشکل ناامیدی در میان جوانان است.

در ادامه این جلسه بودجه سال آینده دانشگاه توسط معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و مجید مشکینی افزایش تعداد دانشجو، کاهش شهریه‌ها در حد امکان و انضباط مالی را در کنار یکپارچه‌سازی از عوامل بهبود وضعیت تراز مالی دانشگاه دانست.

لازم به ذکر است در بیست و هشتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان اصلاح سند یکی از املاک دانشگاه در شهرستان ایذه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

خبرنگار: مائده سعدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1240023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =