۲۱ رشته جدید به لیست رشته‌های واحد شهرکرد اضافه شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: امسال ۲۱ رشته جدید در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به مجموعه رشته های دانشگاه اضافه شده است.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل اداره نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی در سالن جلسات ساختمان اداری واحد شهرکرد برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام یوسف اکبری به عنوان رئیس اداره نمایندگی نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

محمد لطیفی مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۴ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند تحول و تعالی مهمترین سندی است که تمامی فعالیت های دانشگاه بر مبنای آن باید شکل گیرد.

 لطیفی افزود: طرح تابش یکی از مهمترین مسائلی است که در مرکز بازرسی پیگیری می شود.

 وی توضیح داد: در طرح تابش ظرفیت های بالقوه واحدهای دانشگاهی شناسایی و در شکوفایی و بالفعل کردن آن ظرفیت ها تلاش می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: صیانت از مجموعه همکاران دانشگاه رسالت اصلی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از مهمترین اولویت ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در نشست شورای استانی گفت: با همراهی و همکاری دانشگاه های آزاد اسلامی اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری هسته حقوقی، مالی در منطقه ۴ راه اندازی شود.

ابراهیم رحیمی افزود: هسته حقوقی، مالی در منطقه ۴ می تواند بسیاری از معضلاتی که باعث کندی پیشرفت مجموعه دانشگاه می شود را با همکاری و کمک مسئولان دانشگاه های آزاد اسلامی استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری مرتفع کند.

وی با اشاره به تأسیس دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار کرد: این واحد دانشگاهی جزو ۵ دانشگاه دارای دانشکده هوش مصنوعی در کشور است که تا کنون۴ دانشکده هوش مصنوعی در استان تهران و یک دانشکده در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بیان کرد: امسال ۲۱ رشته جدید در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به مجموعه رشته های دانشگاه اضافه شده است.

رحیمی موافقت با راه اندازی دو مجله علمی کامپیوتر و زیست فناوری در دانشگاه، ارتقای سرآمدان علمی از ۵ به ۷ نفر، اخذ مجوز آزمایشگاه ISO ۱۷۰۲۵ تا اوایل مهرماه سال جاری، راه اندازی دو آزمایشگاه همکار دامپزشکی و محیط زیست و افزایش دو برابری تمایل به انجام امور فرهنگی از سوی استادان، کارکنان و دانشجویان را از دیگر پیشرفت های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد عنوان کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: نظارت فقط دیدن عیب ها نیست، بلکه نظارت، دیدن و کشف توانمندی ها، استعدادها و پتانسیل های یک سیستم و ارجاع به مسئولین جهت استفاده بهینه از این ظرفیت ها است.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد با اشاره به پسوند اسلامی بودن دانشگاه آزاد افزود: بحث نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی جزو ارکان اصلی این سیستم آموزشی اسلامی است.

وی با اشاره به آیاتی نورانی از قرآن کریم یادآور شد: خداوند متعال ناظر بر اعمال بندگان است و عملکرد مخلوقات را می بیند و بعد از خداوند در مرحله بعد بندگان هستند که اعمال دیگران را نظارت و ارزیابی می کنند. امیدوارم که به نگاه الهی توجه ویژه داشته باشیم.

 این استاد دانشگاه در پایان بیان کرد: به حول و قوه الهی، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد به سمت تعالی و پیشرفت است و تلاش بر این است که اگر نواقصی هم مشاهده می شود، برطرف سازد.

قرائت فاتحه و ادای احترام به ۵ شهید گمنام و ۸ شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و گشایش دفتر نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۴ و هیأت همراه بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1185930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =