واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری قیر در سنندج/ حادثه تلفات جانی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان از واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل قیر از مبداء عراق در گردنه تیتور سنندج خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید کریمی از واژگونی تانکر 30 هزار لیتری حامل قیر از مبداء عراق در گردنه تیتور سنندج خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه حجم زیادی از این قیر در اثر این حادثه تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید:

اعضای شبکه کلاهبرداری با پوشش پیش‌فروش خودرو دستگیر شدند

وی گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و پس از وقوع این تصادف، نیروهای پلیس راه، آتش‌نشانی، راهداری، محیط‌زیست و اورژانش در محل حادثه حضور یافته و به ایمن‌سازی و پاکسازی کامل مسیر پرداختند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان از آلودگی محیط‌زیستی ناشی از واژگونی تانکر حامل قیر خبر داد و افزود: تعدد تردد تریلرهای حامل مواد نفتی و سوخت هر از چندگاهی باعث وقوع چنین حوادثی شده و مشکلاتی را در زمینه آلودگی محیط‌زیست به وجود می‌آورد.

وی ساماندهی و مدیریت جابه‌جایی تانکرهای ترانزینی در جاده‌های کردستان را ضروری دانست و تصریح کرد: با تشریک مساعی دستگاه‌های اجرایی مسئول می‌توان تبعات بسیاری از حوادث این چنین را به حداقل ممکن رساند و این مهم در دستور کار است.

کریمی گفت: با توجه به نفوذپذیری اندک قیر در خاک و سهولت جمع‌آوری این ماده نسبت به دیگر مشتقات نفت، امیدواریم با نظارت کارشناسان اداره‌کل محیط زیست استان هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آلودگی اقدام شود.

گردنه تیتور واقع در مسیر سنندج- مریوان از جمله مسیرهای سخت‌گذر بوده که در طول سالیان اخیر بارها و بارها حادثه در این محور اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =