مهمترین انتقال اروپا بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات کیست؟

کسپر اشمایکل با قراردادی یک ساله به عنوان بازیکن آزاد راهی اندرلخت شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خبر فسخ توافقی کسپر اشمایکل با باشگاه نیس فرانسه یکی از مهمترین اخبار نقل و انتقالاتی بعد از بسته شدن پنجره تابستانی بود که به این بازیکن اجازه می داد به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دلخواهش شود؛ مقصد جدید دروازه بان دانمارکی همان طور که پیش بینی می شد اندرلخت بلژیک است.

بیشتر بخوانید:

فهرست پرخرج‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان در تابستان ۲۰۲۳ + عکس

او فصل گذشته بعد از 11 سال حضور در لسترسیتی این باشگاه را به مقصد نیس ترک کرد. اشمایکل بعد از یک فصل حضور در لیگ یک فرانسه و 36 بار پوشیدن پیراهن نیس تصمیم به جدایی از  این باشگاه گرفت. انتقال او به اندرلخت هزینه ای برای باشگاه بلژیکی نداشته و مدت آن یک سال است.

یسپر فردبرگ، مدیرعامل باشگاه اندرلخت با اعلام خبر نهایی شدن انتقال اشمایکل گفت: "اگر چه از ترکیب فعلی تیم راضی هستیم اما این یک فرصت ایده  آل برای جذب دروازه بانی با تجربه و دانش بالا بود. جذب اشمایکل در راستای هدف ما برای داشتن رقابت بالا در پست های مختلف است."

ملی پوش دانمارکی نیز بعد از امضای قرارداد با اندرلخت گفت: "بعد از صحبت با مدیران باشگاه و اطلاع از پروژه ای که در سر دارند هیجان زده شدم. اندرلخت یک باشگاه بزرگ است که بازیکنان قدیمی اش همیشه از آن به نیکی یاد می کنند. این چیزی بود که من می خواستم بخشی از آن باشم."

اشمایکل در طول 11 سال حضور در لسترسیتی یک قهرمانی غیرمنتظره لیگ برتر و همچنین یک قهرمانی جام حذفی کسب کرد تا دست پر این لیگ بزرگ را ترک کند. او برای داشتن شانس بازی در لیگ قهرمانان اروپا ترجیح داد به حضور یکساله اش در نیس بسنده کرده و راهی اندرلخت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1197103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =