دعوت از مؤسسات خیریه و وقف برای مشارکت در اجلاس سراسری خیرین و واقفین دانشگاه آزاد اسلامی

در سومین نشست هم‌اندیشی مؤسسات خیریه‌ای و وقف دانشگاه آزاد اسلامی از سایر مؤسسات خیریه و وقف برای مشارکت گسترده در اجلاس سراسری خیرین و واقفین که اسفند ماه 1402 توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد؛دعوت به عمل آمد که 11 موسسه حاضر در این نشست برای همکاری اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سومین نشست هم‌اندیشی مؤسسات خیریه‌ای و وقف در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حسینعلی جاهد مدیرکل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه؛سعید وحیدی‌مهر مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه و داریوش مطلبی معاونِ مدیرکل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه و جمعی از مدیران و نمایندگان مؤسسه‌های خیریه‌ای و وقف از جمله مؤسسه خیریه بنیاد وفاق سبز علوی، مؤسسه بنیاد شنوایی بخشی شفا (بخشش)، مؤسسه یاوران ایتام، مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد بیماری‌های نادر ایران، مؤسسه خیریه فرهاد، مؤسسه خیریه روشنای امید ایرانیان، بنیاد خیریه آلا، مؤسسه خیریه نورالزهرا (س)، مجمع خیرین سلامت کشور به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار شد. 

بیشتر بخوانید:

سومین نشست هم‌اندیشی موسسات خیریه‌ای و وقف برگزار می‌شود

در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات نشست دوم و چگونگی برگزاری نشست‌های آتی و همچنین ارائه گزارش اقدامات انجام شده برای تشکیل هسته‌های فکری، به بررسی روش‌های همکاری و تعاملات جمعی و ارائه تجربه‌های موفق و مؤثر مؤسسه‌ها در امور خیریه و وقف پرداخته شد.

مطابق نتایج نظرسنجی‌های انجام شده در دو نشست قبلی، حدود 92% از موسسه‌ها تأکید زیادی بر ضرورت برگزاری و ادامه نشست‌ها داشتند. در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اجرای مصوبات نشست قبلی؛ از جمله برگزاری جلسات مشترکی میان مؤسسه حلیا با معاونت علوم تربیتی و مهارتی؛ مؤسسه خیریه روشنای امید ایرانیان با معاونت علوم انسانی و هنر ارائه گردید. ضمن اینکه نشست بعدی با معاونت علوم پزشکی دانشگاه و مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران برگزار خواهد شد.

مؤسسه‌های شرکت‌کننده آمادگی خود را برای تعامل و همکاری در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود اعلام کردند.

سومین جلسه هم‌اندیشی با مؤسسه‌های خیریه‌ای و وقف با اشاره به تکمیل اعضای هسته‌های فکری با مشارکت مؤسسه‌های شرکت‌کننده در نشست، اعلام برنامۀ برگزاری نشست بعدی با حضور معاون مشارکت‌های اجتماعی کشور و مدیر عامل مجمع خیرین در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، و همچنین دعوت از مؤسسات خیریه و وقف برای مشارکت گسترده در اجلاس سراسری خیرین و واقفین که اسفند ماه 1402 توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد؛ به پایان رسید.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1198794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =